برنده و بهره‌بردار اصلی تعامل بین‌بخشی حاکم بر  ...

برنده و بهره‌بردار اصلی تعامل بین‌بخشی حاکم بر ...

برنده و بهره‌بردار اصلی تعامل بین‌بخشی حاکم بر شهر مشهد، شهروندان هستند/ وعده بی‌جا و غیرقابل عملیاتی شدن به مردم ندادیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، بتول گندمی در حاشیه افتتاح پارک اردیبهشت با بیان اینکه یکی از نکات حائز اهمیت در بحث پرداختن به مسائل شهری این است که آیا شهر از توسعه متوازن و پایدار برخوردار است یا خیر، اظهارکرد: برهمین اساس این مهم به یکی از دغدغه‌های اصلی شورای پنجم تبدیل شد و در تدوین برنامه عملیاتی نیز مورد توجه قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: البته باید توجه داشت در کشور ما به دلیل فقدان مدیریت واحد شهری، شناسایی و حل مسائل و مشکلات صرفا با نقش‌آفرینی شوراها میسر نیست و نیازمند هماهنگی و تعامل دستگاه‌ها و نهادهای مختلف هستیم.

گندمی با بیان اینکه افتتاح و بهره‌برداری از پارک اردیبهشت ثمره و نتیجه همین نگاه و رویکرد تعاملی است که بین مدیریت شهری و آستان قدس رضوی شکل گرفته است، افزود: برنده و بهره‌بردار اصلی این تعامل بین‌بخشی مردم و شهروندان مشهد هستند که به حق خود رسیده‌اند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد، افتتاح این پارک ۵ هکتاری را پایان خلاء و فقدانی ۴۰ ساله دانست و گفت: در این دوره تمام تلاش خود را کرده‌ایم که حتی‌الامکان در توافق و تعامل با دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف، گام‌های تاثیرگذاری به نفع مردم برداریم.

گندمی با بیان اینکه عمده اراضی واقع شده در منطقه ۶ شهرداری مشهد موقوفه آستان قدس رضوی است، تصریح کرد: همین امر سبب شده تا حل همه مسائل و مشکلات و پاسخگویی به مطالبات ساکنان به تنهایی از عهده شورای شهر و شهرداری برنیاید؛ سرانه‌های خدماتی در این محدوده به شدت پایین بوده و برای جبران این نقصان نیازمند تعامل بین‌بخشی هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: لیست امید و شورای پنجم در زمان انتخابات و پس از آن هیچ‌گاه وعده بیخود و غیرقابل عملیاتی شدن به مردم نداد، به حرف‌هایی که زده شد، عمل کردیم و شعار ندادیم.

گندمی با بیان اینکه در یکسال و نیم اخیر هرروز شاهد بهره‌برداری‌و افتتاح پروژه‌های خرد و کلان شهری بوده‌ایم، گفت: پیوسته سعی کردیم حقوق شهروندان را احصاء کنیم و بسیار خرسندیم که بهره‌بردار واقعی این پروژه‌ها که مردم هستند و با این پروژه‌ها، گام موثری در جهت ارتقاء کیفیت زندگی آنها برداشته شده است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات