ارتقاء رفاه اجتماعی و بنیه اقتصادی ساکنان با  ...

ارتقاء رفاه اجتماعی و بنیه اقتصادی ساکنان با ...

ارتقاء رفاه اجتماعی و بنیه اقتصادی ساکنان با بهره‌برداری از پارک اردیبهشت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند در حاشیه مراسم افتتاح پارک اردیبهشت با بیان اینکه بسیار خرسندیم در منطقه‌ای کم‌برخوردار از مشهد، چنین فضای زیبا و کاملی به بهره‌برداری رسیده است، اظهارکرد: این پروژه و دستاورد ارزشمند برای ساکنان محدوده خیابان حر و شهرک‌های اطراف در سایه رویکرد تعاملی مدیریت شهری با دستگاه‌های مختلف محقق شد و امروز شاهد حضور پرشور شهروندان مشهدی در این فضا هستیم.

بهاروند با اشاره به بازدیدی که پیشتر از عملیات اجرایی پروژه داشت، گفت: در آن زمان شاهد کودکان بسیاری بودیم که در خیابان و با شرایط خطرناکی دوچرخه‌سواری می‌کردند؛ برهمین اساس، با تاکید صورت گرفته، احداث مسیر دوچرخه در محیط پیرامونی پارک اردیبهشت در دستورکار مجریان طرح قرار گرفت و امروز شاهد عملیاتی شدن آن هستیم.

عضو شورای شهر مشهد افزود: شورای پنجم درکنار پرداختن به مسائل عموم شهروندان مشهدی، توجه ویژه‌ای نسبت به مناطق کم‌برخوردار شهر داشت و جلوه این نگاه و رویکرد را شهروندان عزیز مشهدی در پروژه‌های متعدد شاهد هستند.

بهاروند در پایان گفت: بوستان اردیبهشت علاوه بر ارتقاء سطح رفاه اجتماعی، نقش بسزایی در بحث توانمندسازی ساکنان و ایجاد ارزش افزوده برای املاک آنها داشته که مایه خرسندی است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات