“شهردار پرتلاش” و تکیه بر "ید واحده"  ...

“شهردار پرتلاش” و تکیه بر "ید واحده" ...

“شهردار پرتلاش” و تکیه بر "ید واحده" دستاوردهای ارزشمندی برای مشهدالرضا(ع) به ارمغان آورد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، علیرضا شهریاری در آیین افتتاح بولوار مهدیه و اتصال آن به بزرگراه آزادی با گرامیداشت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهارکرد: همه اتفاقات خوب و میمون و مبارکی که هرروز در مشهد شاهد هستیم، ثمره تلاش‌ها و هماهنگی شکل گرفته بین شورای شهر و مدیریت شهری است.

وی در ادامه گفت: اگر چنین نگاه و رویکردی در تمام کشور ما حاکم شود و برآیند نیروها در جهت رشد و توسعه قرار گیرد، موفقیت‌های شایسته‌ای کسب خواهیم کرد.

شهریاری با بیان اینکه شورای پنجم از دو شهردار پرتلاش بهره گرفت و با تکیه بر اصل "ید واحده" دستاوردهای ثمینی را کسب نمود که تاثیر بسزایی در رفاه بیش از پیش زائرین و مجاورین بارگاه منور رضوی داشته است، افزود: پیوسته باید مدنظر داشته باشیم که همه ما خادم امام‌رضا(ع) هستیم.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه شورای پنجم، براساس سوگندی که در نخستین روز کاری خود یاد کرده، تا آخرین لحظه در جهت عمران و آبادانی مشهد تلاش خواهد کرد، گفت: بسیار خرسندیم که با حمایت‌های شورای شهر و تلاش‌های شهردار، ۵۰ پروژه شاخص شهری در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفت.

شهریاری در ادامه با اشاره به ثبت‌نام برخی از اعضای شورای شهر مشهد برای انتخابات دوره ششم شوراها، تصریح کرد: امیدواریم در بحث تایید صلاحیت‌ها، دستگاه‌های مربوطه اقدامات ارزنده انجام شده در شورای پنجم را مدنظر قرار دهند و آنها را لحاظ نمایند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی پلیس راهور که در پروژه‌های متعدد درکنار مدیریت شهری بوده است، گفت: امیدواریم با مساعدت و کمک فرمانداری شهرستان طرقبه-شاندیز بتوان امتداد بولوار مهدیه را به فرمانیه وصل کرد؛ چراکه این اتفاق دستاوردهای بسیاری برای عموم مردم خواهد داشت.

کلید واژه ها: شورای شهر - مشهد -
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات