تفاهم‌نامه بهره‌برداری موزه‌های بوستان ولایت شهر ساری امضا شد

تفاهم‌نامه بهره‌برداری موزه‌های بوستان ولایت شهر ساری امضا شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، عصر امروز دوشنبه با حضور علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تفاهم‌نامه بهره‌برداری موزه‌های بوستان ولایت شهر ساری بین سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران و شهرداری مرکز استان امضا شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه ساختمان‌های موزه پارک ولایت برای تجهیز و راه‌اندازی موزه به سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران واگذار شد.

فرماندار ساری در این مراسم با گرامیداشت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: یاد بزرگ‌مردانی که با رشادت این حماسه بزرگ را رقم زدند گرامی می‌داریم.

عباسعلی رضایی افزود: برای ساری به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو انتخاب‌شده، کمیته‌های مختلف را تشکیل دادیم اما نیازمند حمایت‌های ملی هستیم.

این مسئول با اشاره به فعالیت‌های شهرداری ساری درباره رویداد ۲۰2۲ گفت: با کمک ملی برای این رویداد می‌توانیم برنامه‌ای در خور شان جمهوری اسلامی برگزار کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران نیز در این مراسم اظهار کرد: از زمانی که طالبی شهردار شده با همکاری فرماندار، رویداد ۲۰۲۲ پررنگ‌تر و کمیته‌ها تشکیل‌شده است.

سیف‌الله فرزانه با اشاره به اینکه در شهرستان ساری حدود ۳۳ پروژه درزمینه بومگردی داریم،  افزود: این پروژه‌ها به دست وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات