ساخت پارک پایداری در ساری فازبندی و اجرا می‌شود

ساخت پارک پایداری در ساری فازبندی و اجرا می‌شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جواد طالبی سرپرست شهرداری ساری صبح امروز سه‌شنبه ضمن بازدید از مرکز فرهنگی باغ‌موزه دفاع مقدس با سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران دیدار کرد.

جواد طالبی در این دیدار با گرامیداشت سوم خرداد سالروز «فتح خرمشهر» این روز را نماد شجاعت و جان‌فشانی دانست و گفت: فتح خرمشهر یکی از حماسه‌های مهم دوران دفاع مقدس است.

وی همچنین با گرامیداشت چهارم خرداد؛ روز دزفول «مقاومت و پایداری» با تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، احداث پارک موزه دفاع مقدس در مرکز استان را افتخاری دانست که شهرداری ساری تلاش می‌کند سهم خود را در این حوزه به‌خوبی ایفا کند.

سرپرست شهرداری ساری به احداث پروژه پارک پایداری(مازندران درگذر تاریخ) اشاره کرد و گفت: بنا به اهمیت این موضوع عملیات اجرایی این پارک با فازبندی در دستور کار شهرداری قرار گرفت  و به معاونان مجموعه شهرداری مأموریت دادیم تا به‌طور  مستمر روند اجرایی این پارک را پایش کنند.

طالبی افزود: احداث این پارک موزه اقدامی ارزشمند در شهر ساری است که نشان‌دهنده اهمیت موضوع دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های آن به نسل آینده است.

عبدالله ملکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: افتخارات دفاع مقدس باید به نسل جوان انتقال یابد تا جوانان ما بدانند آزادسازی خرمشهر با چه رشادت، جوانمردی و ایستادگی محقق شده است.

وی به چهارم خرداد سالروز «مقاومت مردم دزفول» برابر موشک‌باران عراق در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: روز دزفول، گرامیداشت پایداری مردمی است که برای دفاع از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی ایران بزرگ، 8 سال مقاومت کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابیان اینکه مرکز استان با قدمت دیرینه‌ای که دارد دارای افتخارات فراوان در حوزه‌های مختلف فرهنگی ازجمله دفاع مقدس است ساخت این مرکز فرهنگی علاوه بر یادآوری رشادت‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان مازندرانی در هشت سال دفاع مقدس می‌تواند اینجا را به مکان گردشگری در شهر ساری تبدیل کند.

ملکی ضمن  قدردانی از همکاری شهرداری ساری برای  احداث پارک پایداری(مازندران درگذر تاریخ) گفت: با شناختی که از طالبی سرپرست شهرداری ساری به دلیل پیشینه فعالیت او در شهرداری دارم؛ مطمنا در اتمام این پروژه نقش خود را به‌خوبی ایفا می‌کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات