تکریم ارباب رجوع مهمترین وظیفه مجموعه شهرداری است

تکریم ارباب رجوع مهمترین وظیفه مجموعه شهرداری است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جواد طالبی سرپرست شهرداری ساری در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین بابایی نماینده  آیت‌الله نوری همدانی مرجع عالی‌قدر جهان تشیع در مازندران اظهار کرد: هرچند خدمت‌رسانی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان جزء اولویت‌های این نهاد خدمات رسان است اما احترام به کارکنان نیز موردتوجه مدیریت شهری است.

وی افزود: تکریم ارباب‌رجوع مهم‌ترین وظیفه مجموعه این شهرداری است و تلاش می‌شود تا حد امکان پاسخگوی مراجعه‌کنندگان باشیم.

سرپرست شهرداری ساری گفت: تأمین و ارتقای سطح رفاه و معیشت کارکنان از دیگر اولویت‌های مدیریت شهری است.

حفظ کرامت انسانی مهم ترین اولویت مدیران باشد

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین بابایی بابیان اینکه مردم صاحبان اصلی این مملکت هستند ازاین‌رو حفظ کرامت انسانی و تکریم ارباب‌رجوع در دستگاه‌های اجرایی همیشه جزء اولویت‌ها باشد، گفت: خداوند نیز ائمه اطهار را برای ارزش نهادن به کرامت انسان آفرید ما نیز باید با تأسی از سیره و سنت ائمه اطهار شأن و منزلت انسان‌ها را حفظ کنیم.

وی، افزود: عملکرد طالبی در دوره‌های مختلف خدمت در شهرداری ثابت کرد که می‌توان از توانمندی و ظرفیت او در خدمت به شهروندان این شهر به‌خوبی استفاده کرد مدیری که در همه شرایط پای‌کار بوده و هست.

نماینده  آیت‌الله نوری همدانی مرجع عالی‌قدر جهان تشیع در مازندران به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شهرداری به‌ویژه پاکبانان اشاره کرد و ضمن قدردانی از این نیروهای خدوم گفت: ارزش دادن به افراد زیرمجموعه و حفظ کرامت انسانی آن‌ها نشان از تدبیر و فرهنگ مدیر ارشد شهرداری ساری است.

وی بابیان اینکه بهترین الگویی که خداوند متعال برای زندگی بشریت قرار داده، قرآن کریم است، تصریح کرد: قرآن کریم بهترین الگویی است که می‌توان از آن برای تمام ابعاد زندگی بهره‌برداری کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بابایی بیان کرد: تعامل و همکاری مدیران در انجام خدمات‌رسانی به شهروندان بسیار مهم است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات