عاقل منش بر ایجاد زیر ساختهای آب و فاضلاب محلات کم برخوردار رشت تاکید کرد

عاقل منش بر ایجاد زیر ساختهای آب و فاضلاب محلات کم برخوردار رشت تاکید کرد

عاقل منش بر ایجاد زیر ساختهای آب و فاضلاب محلات کم برخوردار رشت تاکید کرد
.
در دیدار با مدیر آب و فاضلاب شهرستان رشت ، محمد حسن عاقل منش با قدردانی از اقدامات انجام شده بر ایجاد زیر ساختهای مرتبط با آب و فاضلاب در محلات کم برخوردار تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت - در این نشست مهندس امیری ابتدا گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه آبرسانی و شبکه فاضلاب محلات مختلف رشت ارائه کرد و در ادامه عضو شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از تلاشهای انجام شده آبفای شهرستان رشت، مجموعه اقدامات را ستود و درخواست کرد تا در اجرای پروژه های مرتبط با آب و فاضلاب مناطق کم برخوردار شهر همچون معلولین، سحرخیز، عرفان، جماران ، پاره بیجار ، معلولین و ... بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و کارهای اجرایی و عقد قرارداد با پیمانکاران با حساسیت ویژه دنبال شود.
عاقل منش همچنین گفت: شورای اسلامی شهر رشت همراه شرکت آب و فاضلاب در زمینه فراهم کردن زیر ساختهای آب و فاضلاب شهری به ویژه در مناطق کم برخوردار است و نمونه آن را می توان در مصوبه این شورا در زمینه اختصاص مبالغی از ردیف تبصره 3 برای ایجاد تاسیسات لازم در زمینه آب و فاضلاب است.
وی در پایان از همراهی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در اجرایی کردن پروژه های مرتبط با آب و فاضلاب شهری قدردانی و تشکر کرد و اقدامات مهندس امیری را نیز در این زمینه قابل توجه توصیف کرد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات