اهمیت طرح راهداری محوری به عنوان یک الزام در استان گیلان/ بهرهگیری از یک راهدار به ازای هر ۲۱۱ کیلومتر در این طرح / برای اجرای طرح راهداری محوری نیازمند نیروی انسانی باتجربه هستیم
وی در توضیح اقدامات انجام شده در این طرح ادامه داد: حدود ۱۴ هزار و ۸۱۲ متر مربع لکهگیری، حذف چاله و خرابی آسفالت، ۳۰۸ هزار و ۸۲۶ متر تصدیع حریم و اصلاح شیب شیروانی راه، ۴۰۵ کیلومتر پاکسازی شانه و حاشیه راه، ۳۰ هزار و ۸۱۱ متر شانهسازی، تعریض و اصلاح افتادگی شانه راه، ۲ هزار و ۷۸۰ مورد اصلاح، تعمیر و رنگآمیزی پایه تابلوها، تجهیز روشنایی مصنوع و حذف تابلوهای نادرست و غیرضرروی، ۷۸ مورد اصلاح و تخلیه قنوها و مصالح از حاشیه، کنار راه و پشت دیوارهای حائل، هزار و ۳۹ مورد شستوشو و رنگآمیزی ابنیه فنی موجود مانند دیوارهای حائل، پلهای عابر پیاده، گالریها، دیواره تونلها، حفاظهای بتونی و موارد مشابه، ۲۱۰ کیلومتر خطکشی با اولویت خطوط میانی که ۵۱ کیلومتر آن در راههای شریانی بود، ۱۰۷ مورد هدایت آب و رادیوبریدها، ۱۴ مورد نردهگذاری و درزگیری انبساط پلها، ۱۳ کیلومتر روشنایی نقطهای و طولی تونلها، ...
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات