آغاز فعالیت های خانه های شهروندی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی

آغاز فعالیت های خانه های شهروندی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری؛ سیامک حبیبی سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری از آغاز فعالیت های خانه های شهروندی به شکل کارگاه های شهروندی خبر داد و گفت: با توجه به تغییر وضعیت کرونایی به رنگ زرد، خانه های شهروندی شهرداری ساری ارائه خدمت به شهروندان ساروی را به شکل حضوری مجدداً آغاز نمودند.

وی افزود :در بازه زمانی وضعیت قرمز شرایط همه گیری کرونا، خانه های شهروندی ارتباط و تعامل با مشترکین و شهروندان را متوقف ننمودند و ارائه خدمات را به شکل تولید محتوا در فضای مجازی داشتند.

سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری با اشاره به این مطلب که حوزه عمل امور اجتماعی و مشارکت های مردمی بسیار گسترده است، بیان داشت: همکاران ما در اداره اجتماعی و خانه های شهروندی با تشکیل کارگروه های سلامت اجتماعی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توسعه فرهنگ شهروندی و کودک و نوجوان اقدام به نیاز سنجی از شهروندان نموده و با استفاده از توان و ظرفیت درون سازمانی و با سرفصل های مشخص شده در این هفته کارگاه های شهروندی را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار نمودند.

این مسؤل با اشاره به در پیش بودن تعطیلات تابستان برای دانش آموزان گفت: برنامه های مدونی در این کارگاه ها برای اوقات فراقت کودکان و نوجوانان به شکل سرگرمی، هنری و آموزشی در نظر گرفته شده است که در قالب این برنامه ها همکاران ما شناخت و تبیین اهداف شهرداری و سازمان های تابعه آن را نیز در نظر گرفته اند.

حبیبی در پایان بیان داشت: هدف سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری از مجموعه فعالیتهای خانه های شهروندی ارائه خدمات و برقراری تعامل دوسویه میان شهرداری و شهروندان می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات