معرفی برگزیدگان مسابقه...

دومین مرحله قرعه کشی مسابقه کتابخوانی سکوت آفتاب که با همکاری ستاد مبشر غدیر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و مؤسسه معارف امامت در راستای بالا بردن سرانه مطالعه شهروندان و ارتقای فرهنگ کتابخوانی در ماه مبارک رمضان انجام شده بود، در صحن شورای شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد - مراسم قرعه کشی نفرات برگزیده با حضور غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر، ونوس عامری عضو کمیسیون فرهنگی شورا، احمد عظیمی مدیر فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و سید محمد حسینی مدیر مؤسسه امامت برگزار و نفرات دوم و سوم مشخص شدند.

نخستین مرحله‌ قرعه کشی این مسابقات با حضور عباس ملازینلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و سید محمد حسینی مدیر مؤسسه امامت برگزار و نفر اول مسابقه برای دریافت جایزه ۳۰ میلیون ریالی اعلام شد.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با توجه به اهمیت مطالعه برای ارتقای فرهنگ و پیشرفت کشور و رسالت فرهنگی این سازمان، در برگزاری این مسابقه کتابخوانی مشارکت کرده است و همچنان این آمادگی را دارد که از  مؤسسات، نویسندگان و ناشرانی که در این حوزه فعالیت می کنند، همانند گذشته حمایت کند.

گفتنی است کتاب "سکوت آفتاب" نوشته دکتر خدامیان که به روایتگری جریان شهادت امام علی(ع) می پردازد و از منابع بسیار معتبر تاریخی استفاده شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات