به سوی احسان ماندگار و عام المنفعه گام برداریم

معاون خدمات شهری و رییس سازمان آرامستان شهرداری اورمیه طی اطلاعیه ای از مردم خواستند با صرف هزینه مجالس ترحیم در احداث پروژه های شهری و یا پروژه های عمرانی داخل آرامستان می توانند احسان اموات را به احسانی ماندگار و عام المنفعه تبدیل کنند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ معاون خدمات شهری و رییس سازمان آرامستان شهرداری اورمیه طی اطلاعیه ای از مردم خواستند با صرف هزینه مجالس ترحیم در احداث پروژه های شهری و یا پروژه های عمرانی داخل آرامستان  از قبیل احداث سالن تغسیل، احداث سالن مراسم ترحیم باغ رضوان، اجرای عملیات روشنایی محوطه، احداث پارک کودک در ورودی باغ رضوان و احداث سالن غذاخوری باغ رضوان می توانند احسان اموات را به احسانی ماندگار و عام المنفعه تبدیل کنند.
حجت الاسلام  عباسعلی مومن، رییس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه  افزود: در نظر داریم با احداث سالن مراسمات مجهز و سالن غذاخوری در باغ رضوان از استرس صاحبان اموات طی مراسمات سوم – شب هفت و چهلم کاهش دهیم و نیز با ایجاد دفتر آگهی اموات در باغ رضوان تدارکات مراسم پس از تدفین را تسهیل نمائیم.
وی افزود: در حال حاضر قطعه هنرمندان با طراحی ویژه به وسعت  پنج هزارو 680متر مربع  مابین  فاز یک 49 وفاز سه 42 در حال اجرای عملیات است و نقشه های این قطعه آماده شده و در حال خاک برداری قطعه هستیم و طبق پیشبینی کارشناسان تا  قطه آماده دفن خواهد شد.
حجت الاسلام مومن در پایان از شهروندان خواست با مشارکت در پروژه های عمرانی در قالب احسان اموات؛ هزینه هایی که صرف مراسمات درگذشته گان می شود و طبق اداب و رسوم این روزها تنها یک روز دوام دارد را می توان به حسنات عام المنفعه و اخذ فاتحه در طولانی مدت تبدیل کرد.
مناف زاده معاون خدمات شهری در پایان خطاب به شهروندان تصریح کردند:  شهروندانی که قصد مشارک در پروژه های عمرانی باغ رضوان را دارند می توانند با مراجعه به سازمان آرامستان در این امر خیر مشارکت نموده و پایه های آداب و رسومی نیک و در شان مردم اورمیه را در جامعه بنا نهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات