برگزاری نخستین جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در سال جاری

برگزاری نخستین جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در سال جاری

نخستین جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در سال جاری برگزار شد.

به گزارش«پارما» محمد ولید مغربی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در اولین جلسه ، عملکرد جهادی این پایگاه در سال 1399 مورد بررسی و تشریح قرار گرفت.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر "رزمایش مواسات و کمک های مردمی "، اشاره کرد و گفت: بسیج یک رده سازمانی نیست، بسیج یک راه و تفکر است، به این معنا که یک مبنای نظری و علمی دارد و همان طورکه در فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) هم گفته شده است، بسیج یک دیدگاه و تفکر اصیل است .

وی افزود: هسته اولیه انقلاب و حکومت پیامبر عظیم الشأن اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) یا حضرت امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) توسط عده‌ای شکل گرفت که آن‌ها بسیجیان ایشان بودند .

ولید مغربی افزود: حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه) هم که انقلاب کردند، حلقه‌ای دور ایشان، همان بسیج و تفکر بسیجی بود که بعد‌ها به پیدایش و شکل گیری بسیج منجر شد .

وی با بیان اینکه جنگ امروز ما با دشمنان یک جنگ فرهنگی است، افزود: اصل کار فرهنگی یک هدف واحد دارد که انسان را به یاد خدا بیندازد و ثمره کار فرهنگی ترویج یاد خدا در جامعه است. اصل کار فرهنگی موعظه است و بقیه روش و صورت امور فرهنگی می باشد .

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل محیط زیست استان گفت: ضرورت دارد برای کار فرهنگی وقت بیشتری بگذاریم وکارهای مبتکرانه ای ارائه دهیم .

وی با بیان اینکه ساختار بسیج مملو از معنویت است، افزود: بسیج ساختار اداری نمی شناسد و به دلیل اینکه فرایند و کارکرد بسیج تاثیرگذاری است .

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر ترویج امیدواری در آحاد جامعه تاکید داشته اند، تصریح کرد: انتشار اخبار درست وحذف اخبار منفی و کذب می تواند نا امیدی را در افکار عمومی کاهش دهد.در بیانیه گام دوم همچنین به تبلیغات گسترده و درست که نخستین و ریشه ای ترین تکلیف است نیز اشاره شد و در این راستا ما وظیفه داریم تبلیغات را در جهت رشد و امید در جامعه گسترش دهیم .

وی در پایان از خلاقیت، نوآوری و پیش گام بودن به عنوان ویژگی دیگر بسیج و بسیجی نام برد.

در جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان مهمترین مسائل روز مربوط به بسیج مورد بررسی قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات