شهردار یزد: 100 کنتور آب شرب...

شهردار یزد در نشست مطبوعاتی هفته محیط زیست با اشاره به رویکرد محیط زیستی شهرداری یزد، از جداسازی 100 کنتور آب شرب از آب خام با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال در موضوع فضای سبز خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - جمال الدین عزیزی در نشست مطبوعاتی که به مناسبت هفته محیط زیست در روز یازدهم خرداد ماه برگزار شد، رویکرد شهرداری را حفظ محیط زیست معرفی کرد و گفت: برنامه های متعددی از سوی شهرداری و با حمایت شورا و کمیسیون محیط زیست اجرا شده و به نتیجه رسیده که هر کدام بخشی از رسالت ما در حفظ محیط زیست است.

شهردار یزد یادآور شد: برنامه هایی که سال گذشته در این زمینه در دست اجرا داشتیم، امسال به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد ساماندهی نخاله های ساختمانی اظهار امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح این طرح باشیم.

عزیزی خاطر نشان کرد: در موضوع فضای سبز شهری با صرف هزینه ای بالغ بر 100 میلیارد ریال، 100 کنتور آب شرب از آب خام جداسازی شده است.

شهردار یزد همچنین در این نشست که از سوی کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر ترتیب داده شده بود، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و حرکت به سوی حمل و نقل پاک، ایجاد 35 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری، ساماندهی فضاهای شهری و جمع آوری سگ های ولگرد در کمپ پناه را ازجمله فعالیت های شهرداری در حوزه محیط زیست نام برد.

شایان ذکر اینکه از سوی سازمان ملل روز پنجم ژوئن به پاس مهربانی های زمین و آسمان برای افزایش آگاهی های مردم در نگه داری  محیط زیست، به نام روز محیط زیست نامگذاری شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات