با نگرش مشارکتی در تحقق مفاد تفاهم نامه ها حرکت خواهیم کرد

با نگرش مشارکتی در تحقق مفاد تفاهم نامه ها حرکت خواهیم کرد

شهردار ارومیه گفت:  با نگرش مشارکتی، خرد جمعی، فرا بخشی و توسعه ای در تحقق مفاد تفاهم نامه ها با هدف عمران شهری و خدمت به مردم گام برمی داریم.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مجید آقازاده در آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک شهرداری ارومیه با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای،  سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی و شرکت توسعه رفاهی نام آوران ملل ابراز امیدواری کرد که امضا وعقد تفاهم نامه ها در جهت توسعه سیاست ها و برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر موثر واقع  شود.
به گفته وی جامعه به کمال و تکامل نمی رسد مگر این که فرهنک آن جامعه در تمام زمینه ها ارتقاء یابد.
آقازاده امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت توسعه رفاهی نام آوران ملل و استفاده از توان و ظرفیت های این شرکت را در رفع بسیاری از مشکلات شهری بسیار موثرعنوان کرد.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با سازمان آموزش فنی  و حرفه ای آذربایجان غربی، گفت:  مقوله تحصیل متفاوت از آموزش است چرا که مفهموم آموزش استفاده از علوم به روز است و در این برهه؛ جامعه و در آن راستا هرسازمانی نیاز به آموزش دارد و با امضای این تفاهم نامه بصورت مشترک گام هایی در حوزه آموزش برخواهیم داشت.
شهردار ارومیه در ادامه سازمان نظام مهندسی ساختمان را یکی از سه پایه توسعه شهری عنوان کرد و گفت:  با امضای تفاهم نامه مشترک همکاری با سازمان نظام مهندسی در تولید مسکن، حذف بوروکراسی های اداری،  کاهش مراجعات مردمی و تسریع در انجام امور حرکت خواهیم کرد.
شهردار ارومیه ابراز امیدواری کرد که با نگرش مشارکتی، خرد جمعی،  فرا بخشی و توسعه ای  در تحقق مفاد تفاهم نامه ها با هدف عمران شهری و خدمت به مردم گام برمی داریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات