پیام تسلیت سرپرست شهرداری ساری به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره)، قیام 15 خرداد و شهادت امام جعفر صادق(ع)

پیام تسلیت سرپرست شهرداری ساری به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره)، قیام 15 خرداد و شهادت امام جعفر صادق(ع)

بسمه تعالی


تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سراسر حوادث و اتفاقاتی است که هر یک به نوبه خود تاثیری کم نظیر در وقوع و ادامه مسیر آن  داشته اند.

قیام خونین ۱۵ خرداد که به گفته مورخان، آغازین واقعه جنبش انقلاب اسلامی در اقشار مردم بوده است به دلیل ویژگی های متعدد منشا و بهانه اصلی انقلاب اسلامی در روزهای سیاه حکومت فاسد پهلوی به شمار می رود.

۱۴ خرداد نیز یکی از مهم ترین روزهای تاریخ جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب اسلامی است؛ سالروز رحلت مردی که تمام جان و مال و آبروی خود را به میدان آورد و با هدایت مردم و حمایت آنان پرچم اسلام را در قرن حاضر برافرازد و به مردم این حق را بدهد که بتوانند سرنوشت خویش را به دست خود رقم بزنند و در سایه جمهوری اسلامی ایران، عزت و سربلندی و پیشرفت را تجربه کنند.

اینجانب، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی علوّ درجات برای روح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و فرارسیدن ۲۵ شوال، سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق(ع) را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدّظله العالی) و همه همشهریان عزیز ساروی تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم بتوانیم از پیروان راستین راه و مرام اسلام و انقلاب اسلامی باشیم.

جواد طالبی

سرپرست شهرداری ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات