پیام شهردار ارومیه به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

پیام شهردار ارومیه به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

مجید آقازاده، شهردارارومیه با صدور پیامی سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی؛ امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد و خاطره شهدای قیام خونین ١٥ خرداد را گرامی داشت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مجید آقازاده شهردار ارومیه به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد، در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

بار دیگر 14 خرداد فرار رسید و داغ فراق معمار کبیر انقلاب اسلامی؛ پاک‌ مرد و آزاد مردی بی مانند از تبار صالحان و  آن عالم وارسته تازه می شود، بزرگ مرجعی که احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بود و شخصیت برجسته ی که یکی از بزرگ ترین انقلاب‌های جهان را در کنار ملت غیور ایران رقم زد و پرچم مبارزه با ظلم و حمایت از محرومان را برافراشته نگه داشت.

همواره فقدان امام خمینی(ره)برای ملت غیور ایران ضایعه‌ای بزرگ و جبران ناپذیر خواهد بود اما به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) «امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است». حقیقتی که همواره یادش، راه و اندیشه اش جاودانه و زنده خواهد ماند.

و بی شک نقش معمار کبیر انقلاب این بزرگ مرد همیشه جاودان تاریخ در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و بویژه در قیام خونین 15 خرداد 1342 که نقطه‌ی عطف مبارزات مردم بااستکبار، طاغوت و در برکندن ریشه‌ی بیداد بود، بی مانند است.

در این فرصت؛ اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ قیام خونین 15خرداد 1342 و شهدای گلگون کفن و مظلومش، سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را به پیشگاه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و به عموم مردم شریف ایران اسلامی و به ویژه به شهروندان متدین و انقلابی شهر ارومیه تسلیت عرض می نمایم و امید است که بتوانیم با پاسداری از آرمان های والای امام راحل و ادامه دادن راه شهدا جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی ایران عزیز اسلامی بیش تر از گذشته تلاش نمائیم .

مجید آقازاده

شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات