آمادگی کامل صنعت برق در برنامه‌های پیش از انتخابات و روز رأی‌گیری/ تکذیب خبر قطع برق در زمان مناظره‌ها

آمادگی کامل صنعت برق در برنامه‌های پیش از انتخابات و روز رأی‌گیری/ تکذیب خبر قطع برق در زمان مناظره‌ها

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون) به نقل از توانیر، در حال حاضر علاوه بر آمادگی کامل نیروگاه‌ها و شبکه‌های انتقال و توزیع برای تأمین برق پایدار در تلاش بی‌وقفه هستند.
​علاوه بر این در زمان برگزاری مناظره‌های انتخابات به دلیل حساسیت،‌ بیش از 300 اکیپ عملیاتی، امدادی و برق‌رسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی سراسر کشور مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق مشترکان اقدام نمایند.
روابط عمومی توانیر با اشاره به برخی شایعات مطرح شده مبنی بر قطع برق در زمان مناظره‌ها ضمن تکذیب این شایعه افزود: این مطلب کاملا خلاف واقع و به دور از اخلاق‌مداری است. اساسا صنعت برق یک صنعت زیربنایی و خدمت‌رسان است و به دور از سیاست زدگی با تمام توان فارغ از جریانات سیاسی برق مشترکان کشور را تأمین می‌کند.
امسال به دلیل افزایش بی‌سابقه 20 درصدی مصرف برق ، محدودیت‌هایی برای تأمین برق به وجود آمده است اما تمام تلاش هزاران نفر مهندسان و تکنسین‌های این صنعت جلوگیری از اعمال هرگونه محدودیت در بخش‌های مختلف است و همراهی مشترکان در مدیریت مصرف که با روش‌های ساده قابل انجام است، نقش بسزایی در استمرار و پایداری تأمین برق مشترکان دارد.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات