22 هزار متر خط‌کشی محوری در معابر شهر ساری انجام شد

22 هزار متر خط‌کشی محوری در معابر شهر ساری انجام شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، احمد گوران سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ساری از اجرای عملیات خط‌کشی محوری به طول 22 هزار متر در برخی از معابر سطح شهر ساری طی دو هفته اخیر خبر داد و گفت: خط‌کشی ازجمله علائم مهم ترافیکی است که باعث افزایش ایمنی در تردد وسایط نقلیه و دقت بیشتر رانندگان می‌شود.

وی افزود: ایجاد نظم در معابر اصلی و فرعی شهر همچنین ایمن‌سازی عبور و مرور عابران از مهم‌ترین اهداف انجام این طرح‌ها است.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ساری همچنین از نصب و راه‌اندازی 3 دستگاه دوربین ثبت سرعت در ورودی‌های شهر ساری خبر داد و هدف از این کار را افزایش امنیت تردد و مدیریت ترافیک عنوان کرد.

وی افزود: دوربین‌های ثبت تخلف در معابر شهری ساری نقش مهمی در کاهش تصادف‌های درون‌شهری، جلوگیری از رفتارهای پرخطر رانندگان، افزایش امنیت عابران پیاده در هنگام گذر از معبرها و کمک به برنامه‌ریزی برای توسعه شهر دارد.

گوران همچنین از نصب تابلو علائم هشداردهنده در فاز 3 تقاطع ابن شهرآشوب ساری خبر داد که توسط کارکنان اجرایی سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ساری انجام شد.

وی خط‌کشی محوری در معابر سطح شهر، رنگ‌آمیزی خطوط پیاده، طراحی اصلاح هندسی چهارراه ابن شهرآشوب و جانمایی چراغ راهنمایی جدید در این چهارراه را از اقدامات این سازمان طی روزهای اخیر برشمرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات