تجلیل از یک‌عمر خدمت فرهنگی

تجلیل از یک‌عمر خدمت فرهنگی

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جواد طالبی سرپرست شهرداری مرکز مازندران عصر دوشنبه به همراه معاونان شهرداری با حضور در منزل مرحوم عبدالحمید داراب خَیِّر ساروی با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار طالبی سرپرست شهرداری ساری، مرحوم داراب را نمونه‌ای از انسان برجسته و ماندگار دانست و خدمات وی به ساری را دمیدن روح تازه در کالبد شهر توصیف کرد.

وی بابیان اینکه شخصیت‌هایی مانند مرحوم داراب، جزء افتخارات شهر ساری هستند، افزود: گرامیداشت یاد، نام و خاطره‌ی آن‌ها وظیفه مدیران شهری است و باید به‌عنوان الگویی برازنده در ساری مطرح شوند.

در این دیدار دختر مرحوم داراب نیز با قدردانی از توجه ویژه سرپرست شهرداری ساری به مسائل فرهنگی و اجتماعی، حضور طالبی در رأس مدیریت شهری را فرصتی مغتنم برای مرکز استان به‌ویژه در حوزه فرهنگی و عمرانی دانست و گفت: خانواده داراب همیشه آماده هرگونه کمک و همکاری با شهرداری و مردم شریف ساری است.

در پایان، جواد طالبی سرپرست شهرداری ساری با اهدا تابلوی چهره مرحوم عبدالحمید داراب به خانواده ایشان، از تلاش‌های آن مرحوم در جهت ارتقا و اعتلای فرهنگی شهر ساری قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات