نمایشگاه تمبرهای محیط زیست ایران افتتاح شد

نمایشگاه تمبرهای محیط زیست ایران افتتاح شد

نمایشگاه تمبرهای محیط زیست ایران افتتاح شد نمایشگاه تمبر نیم قرن حفاظت از زیست بوم های ایران با همکاری شرکت ملی پست ایران در ساختمان اصلی سازمان حفاظت محیط زیست افتتاح شد .
در افتتاحیه این نمایشگاه که به مناسبت هفته محیط زیست برگزار می‌شود خانم مرادی، عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران، دکتر کیومرث کلانتری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی، مهندس ژیلا مهدی آقایی، معاون آموزش و مشارکت‌‌های مردمی و دکتر دانشیان، معاون توسعه مدیریت سازمان و مدیران کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست و شرکت ملی پست حضور داشتند.

به گزارش«پارما» از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ، مرادی با اشاره به اهمیت برپایی این نمایشگاه گفت :این نمایشگاه با جمع آوری 60 سال تمبرهایی است که در حوزه محیط زیست چاپ شده است و این تمبرها از دهه 40 تا کنون در کل کشور چاپ شده اند و حامل پیام های زیست محیطی به کل دنیا بوده اند .


عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در ادامه از رونمایی تمبر یاد بود محیط بان خبر داد و گفت :امیدوارم با رونمایی از این تمبر که یاد آور زحمات محیط بانان است را در روز محیط بان رونمایی کنیم.

در حاشیه این مراسم دکتر کیومرث کلانتری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان ضمن تقدیر از مدیران شرکت ملی و دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه گفت: امیدورایم این حرکات فرهنگی که نوید ارتباط دوسویه با دوستداران محیط زیست است راهمواره شاهد باشیم.

وی همچنین از تهیه و تدوین کتاب تمبرهای زیست محیطی ایران با همکاری روابط عمومی‌های سازمان حفاظت محیط زیست و شرکت ملی پست خبرداد و خاطر نشان کرد: سازمان محیط زیست در تلاش است با فراهم ساختن زیرساخت ها در حوزه آی تی می‌تواند در حفظ و نگهداری فضای محیط زیست گامی اساسی را بردارد.

لازم به ذکر است، نمایشگاه نیم قرن حفاظت از زیست بوم های ایران از 18 تا 23 خرداد در جریان خواهد بود.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات