گام های بلند سازمان در رسیدن به خودکفایی و کاهش هزینه ها

گام های بلند سازمان در رسیدن به خودکفایی و کاهش هزینه ها

در راستای فرایند مکان سازی جهت حفظ زیبایی های ظاهری شهر، سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در زمینه طراحی و ساخت المان های مناسبتی در هر زمان تلاش های بسیار و چشمگیری کرده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ بهمن تمجیدی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه بیان کرد:  سازمان در حوزه مبلمان شهری، نور پردازی، مجسمه سازی – آذین بندی و غیره با هدف رسیدن به خودکفایی کامل گام های اساسی برداشته و ساخت و نصب اکثر مبلمان های شهری، تندیس ها و المانه ای مورد نیاز در سطح شهر با کمترین هزینه و با استفاده از ضایعات المان های قبلی توسط تلاشگران در حوزه معاونت زیبا سازی انجام می گیرد که از کیفیت بالا و ماندگاری بیشتری برخوردار است.
وی ادامه داد:   مبلمان شهری نقش بسیارموثری در ارتقای کیفی منظر شهری دارد و مجسمه های شهری به عنوان المان و احجام به یاد ماندنی بیشتر در ذهن مردم و شهروندان عزیز جای گرفته و موجب ثبت خاطراتی ارزشمند می شوند.
تمجیدی گفت:  علی رغم تلاش مدیریت شهری در زیباسازی  و منظر شهری متاسفانه افرادی مبادرت به آسیب رساندن به مبلمان شهری می کنند که این موضوع بی اعتنایی به مقررات اجتماعی و نادیده گرفتن حقوق سایر شهروندان است.
وی اظهار کرد:  خسارت به دیوار نوشته ها،  چراغ های روشنایی، نیمکت ها و سطل های زباله در پارک ها و سایر نقاط شهر و آسیب رساندن به المان ها و سرویس های بهداشتی از جمله مشکلاتی است که مدیریت شهری هزینه سنگین بابت اصلاح و ترمیم و بهسازی آن پرداخت می کند؛ هزینه ای که در حقیقت از جیب عموم شهروندان است و می شد صرف دوباره کاری امور نگردد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات