عزمی قوی برای تکمیل پروژه نیروگاه زباله سوز

عزمی قوی برای تکمیل پروژه نیروگاه زباله سوز

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری،  نشست بررسی مشکلات و موانع نیروگاه زباله‌سوز با حضور کارشناسان ارشد سازمان برنامه‌وبودجه، سازمان همیاری‌ها و سازمان محیط‌زیست کشور، محمدی تاکامی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران و شهردار ساری شامگاه چهارشنبه برگزار شد.

سید محمد محمدی تاکامی بابیان اینکه شهروندان ساروی این روزها شاهد تحول نو در مرکز استان بوده و باری دیگر بارقه امید در دل مرکزنشینان زنده شده است این مهم را حاصل تلاش شبانه‌روزی و مدیریت درست شهردار ساری عنوان کرد که طی مدت کوتاه در مسند مدیریت شهری رقم خورده است.

وی افزود: آنچه مسلم است اراده قوی برای خدمتگزاری و خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان در عملکرد طالبی شهردار ساری وجود دارد که توانست در همین زمان کوتاه عملکرد خوبی را در کارنامه فعالیت خود ثبت کند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران به پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی در مرکز استان اشاره کرد و گفت: تکمیل این پروژه مورد تأکید استاندار مازندران است.

محمدی تاکامی با یادآوری اینکه شهردار ساری به‌شدت پیگیر این پروژه بوده و تلاش می‌کند تا این پروژه را به سرانجام برساند،افزود: امیدواریم طی ماههای آینده شاهد تحولی عظیم در این حوزه باشیم.

جواد طالبی شهردار ساری نیز  پسماند را  مشکل و دغدغه اصلی این شهر عنوان کرد و گفت: تکمیل نیروگاه زباله‌سوز به‌عنوان مطالبه مهم شهروندان ساروی موردتوجه مدیریت شهری است و این اراده در شهرداری وجود دارد تا با عزمی قوی در نزدیک‌ترین زمان پاسخگوی این نیاز شهروندان باشیم.

شهردار ساری بابیان اینکه جلسات روزانه و مکرر برای حل مشکل این پروژه در شهرداری ساری برگزار می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم با استفاده از توانمندی‌های کارکنان این مجموعه با سرعت بخشیدن به فرایند ساخت این نیروگاه تأخیر درگذشته را جبران کنیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم فعالیت اولیه این نیروگاه  تا پایان فصل پاییز راه‌اندازی شود.

طالبی در ادامه از حمایت و پیگیری‌های حسین زادگان استاندار مازندران،رضایی فرماندار ساری و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برای تسریع روند احداث پروژه زباله‌سوز ساری قدردانی کرد.

نمایندگان سازمان‌های مطروحه نیز در این نشست اعلام کردند به دلیل اهمیت این پروژه در خطه شمال کشور و عزم و اراده مجموعه شهرداری برای قوت بخشیدن به اجرای این پروژه پشتیبانی و حمایت لازم را از این شهرداری داشته باشند و نقش خود را در توسعه پروژه‌های عمرانی به‌خوبی ایفا کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات