تعامل شهرداری و ناجا  مسیر خدمت به مردم را تقویت می‌کند

تعامل شهرداری و ناجا مسیر خدمت به مردم را تقویت می‌کند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جواد طالبی شهردار مرکز مازندران روز پنجشنبه با سرهنگ عبدالله حسین زاده مقدم فرمانده انتظامی شهرستان ساری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار جواد طالبی شهردار ساری ضمن تبریک انتصاب سرهنگ حسین زاده مقدم به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان ساری ، از حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف جامعه در جهت برقراری تأمین امنیت عمومی شهر و شهروندان قدردانی کرد و گفت: همدلی و همکاری این دو نهاد می‌تواند خدمات‌رسانی را به مردم در حوزه مختلف ارتقاء دهد.

طالبی بابیان اینکه تعامل شهرداری و ناجا  مسیر خدمت به مردم را تقویت می‌کند، افزود: تلاش می‌کنیم با تعامل و همکاری با نیروی انتظامی برای خدمات‌رسانی بهینه‌تر به شهروندان گام‌های مؤثر برداریم.

سرهنگ عبدالله حسین زاده مقدم فرمانده انتظامی شهرستان ساری در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های شهرداری ساری نقش و جایگاه مدیریت شهری را در عرصه‌های گوناگون خدمات شهری و اداره شهر مهم و حائز اهمیت برشمرد و گفت: شهر ساری به دلیل گردشگر پذیر بودن میزبان مسافران و گردشگران مختلف از اقصی نقاط کشور است، فراهم کردن امنیت مهم‌ترین اصل است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات