همزمان با چهارمین روز از هفته محیط زیست؛ برگزاری کارگاه آموزشی محیط زیست و تغییر اقلیم

همزمان با چهارمین روز از هفته محیط زیست؛ برگزاری کارگاه آموزشی محیط زیست و تغییر اقلیم

همزمان با چهارمین روز از هفته محیط زیست؛ برگزاری کارگاه آموزشی محیط زیست و تغییر اقلیم به تدریس دکتر رضا مدرس عضو هیئت علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه اصفهان

به گزارش«پارما» در این وبینار دکتر سید حسن قاضی عسگر معاون امور هماهنگی استانداری اصفهان به صورت مجازی، مهندس منصور شیشه فروش ؛ مدیرکل مدیریت بحران استان و دکتر ایرج حشمتی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان به صورت حضوری شرکت کردند .

سید حسن قاضی عسگر معاون امور هماهنگی استانداری اصفهان در این وبینار افزود: این کارگاه های آموزشی به خصوص تغییرات اقیلمی در آگاه سازی مدیران و کارشناسان می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد .

وی با بیان اینکه کاهش بارندگی وضعیت اقلیمی را مشکل ساز کرده است، اظهار داشت: در این زمینه باید برنامه ریز ی های اساسی صورت گیرد و نقش آموزش اهمیت بالایی دارد.

ایرج حشمتی مدیرکل محیط زیست استان نیز با تبریک هفته محیط زیست ابراز امیدواری کرد: با مباحث متنوعی که در این وبینار آموزشی تدریس می شود بتوان گام های موثری در بهبود محیط زیست برداشت .

وی موضوع تغییرات اقلیمی را بسیار جدی عنوان کرد و افزود: هم اکنون کاهش باران و علوفه حیات وحش اصفهان تحت تاثیرقرار داده است که امیدواریم با اقدام های پیشگیرانه در این مسیر گام های خوبی برداریم .

همچنین منصور شیشه فروش با شرکت در این وبیناربه صورت حضوری ضمن تبریک هفته محیط زیست به مجموعه مدیریت و کارکنان حفاظت محیط زیست استان اصفهان ابراز امیدواری کرد: این دستگاه بتواند با جلب مشارکت بین بخشی و مردمی اثر بخش مشکلات متعدد زیست محیطی را مرتفع سازد.

مدیران واحدهای اچ.اس.ای- صنایع استان، اعضای س.م.ن های زیست محیطی استان، مدیران و کارشناسان دستگاه ها و نهادهای استانی و شهری و مدیران حفاظت محیط زیست شهرستان های اصفهان نیز از مدعویین این وبینار بودند .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات