پیام تبریک شهردار ساری به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت

پیام تبریک شهردار ساری به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت

هوالکریم

اول ذیقعده، سالروز میلاد با برکت حضرت کریمه اهل بیت، فاطمه معصومه(س) است؛ بانویی که حریم منوّرش، مأمن و پناه همه شیعیان و دلباختگان خاندان نبودت است.

همچنین، یازدهم ذیقعده مصادف است با سالروز ولادت با سعادت خورشید هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا(ع)؛ امامی که عالم آل محمد(ص) است و ولی نعمت ایرانیانی که دل در گروِ مهر و محبت او دارند.

در تقویم کشورمان ایران، فاصله میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) را "دهه کرامت" نام نهاده است؛ و چه نیکو نامگذاری شده است؛ چرا که این ده روز فرصتی است برای آشنایی بیشتر با شخصیت و روش و منش اهل بیت عصمت و طهارت که بدون تردید برترین الگوهای ما در جنبه های مختلف فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی و سیاسی هستند.

دهه کرامت یادآور عشق خالصانه یک خواهر نسبت به مقام بی‌نظیر برادری است که برای نشر معارف اسلام، دوری از وطن و خانواده را تحمل کرد تا به وظیفه دینی و شرعی خود عمل کند و هدایت درست مردمی که خالصانه در پی دریافت حقایق ناب اسلام بودند را به عهده بگیرد.

اینجانب، ضمن گرامیداشت دهه کرامت، میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) (روز دختر) و میلاد حضرت امام رضا (ع) را به محضر حضرت امام زمان (عج) مقام معظم رهبری (مدّظله‌العالی) و همه ساروی های عزیز تبریک عرض می نمایم. سلامت و بهروزی برای کلیه هموطنان، خصوصاً همشهریان گرامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

جواد طالبی

شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات