شهردار ارومیه پیروزی قدرتمندانه تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا را تبریک گفت

شهردار ارومیه پیروزی قدرتمندانه تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا را تبریک گفت

شهردار ارومیه با صدور پیامی پیروزی قدرتمندانه تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا در رقابت های والیبال لیگ ملت ها را تبریک گفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ شهردار ارومیه با صدور پیامی پیروزی قدرتمندانه تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا را تبریک گفت؛ در این پیام آمده است :
بسمه تعالی
در ادامه افتخار آفرینی ها و درخشش های فوق العاده والیبالیست های کشورمان،  امشب برد غرور آفرین در برابر آمریکا دوباره کام را شیرین کرد و این برد شیرین موجی از سرور و شادی را برای ملت قهرمان ایران به ویژه دوستداران والیبال به ارمغان آورد.
خداوند را شاکریم که بار دیگر ورزش این مرز و بوم به پیروزی بزرگی در عرصه جهانی و آن هم در مقابل آمریکا دست یافت و دل مردم و به ویژه هواداران و عاشقان والیبال را خوشحال کرد.

اینجانب این برد شیرین و  غرور آفرین را به ملت بزرگ ایران،  کادر فنی و بازیکنان و به ویژه مردم پرافتخار شهر ارومیه؛ شهر عاشقان والیبال تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال پیروزی ها مداوم در همه عرصه های ورزشی کشور  را آرزومندم.

و در این فرصت از مردم شهید پرور و قدرشناس ارومیه دعوت می نمایم در انتخابات 28خرداد پیش رو حضور پرشور و قدرتمندانه داشته باشند چرا که این حضور حماسی مردم راست قامت در پای صندوق ‌های رای در انتخابات، حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی و  ایران عزیز خلق و توطئه های دشمنان اسلام و به ویژه آمریکای تروریست و جنایتکار که به دنبال ناامیدی و کارشکنی در انتخابات است را خنثی کرده و پیروزی شیرین و غرور آفرین دیگری برای ملت شریف ایران در برابر استکبار  رقم می خورد.

مجید آقازاده
شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات