برق ادارات بدهکار در کهگیلویه و بویراحمد قطع می‌شود

برق ادارات بدهکار در کهگیلویه و بویراحمد قطع می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)، "سیدحسین عادلی نسب" در رابطه با این موضوع، گفت: ادارات دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 100 میلیارد تومان به شرکت توزیع نیروی برق این استان بدهکار بوده و متاسفانه با وجود تمامی پیگیریهای لازم، برخی ادارات از پرداخت بدهی خود به این شرکت خودداری میکنند.
وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق براساس دریافت مطالبات خود بایستی به زیرساختهای صنعت برق بپردازد و از سوی دولت، اعتبار خاصی دریافت نمیکند، اظهارداشت: حدود دو ماه است که اطلاعات ریز بدهی ادارات در چندنوبت به مدیران ارشد و حوزههای مالی آنان ارسال شده و اعلام کردیم که شرکت برق آمادگی اقساطی کردن بدهیهای آن ادارات را هم دارد.
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ادارات بدهکار بایستی تا پایان خردادماه امسال نسبت به اقساطی کردن بدهی خود به معاونت مشترکان شرکت مراجعه تا شاهد قطع برق در تیرماه جاری نباشند.
عادلی نسب با تاکید براینکه شرکت توزیع برق استان آمادگی هرگونه همکاری با ادارات برای دریافت مطالبات خود را دارد، خاطرنشان کرد: این شرکت علاقهای به قطع برق ادارات ندارد اما درصورت همکاری نکردن ادارات در جهت پرداخت بدهیهای خود، ناگریز به قطع برق آنان هستیم.
وی در ادامه از مشترکان صنعتی و تجاری در استان کهگیلویه و بویراحمد هم خواست برای تعیین تکلیف بدهیهای خود به معاونت مشترکان شرکت توزیع نیروی برق این استان مراجعه کنند.
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شرکت، آماده همکاری با مشترکان در این بخشها را نیز دارد و البته از مشترکان مصرانه میخواهیم هرچه زودتر برای تعیین تکلیف بدهی خود اقدام تا برق واحدهای صنعتی و تجاری آنان نیز قطع نشود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات