همكاري يكي از خودروسازان كشور در كاهش مصرف برق / از  تغيير شيفت‌هاي كاري تا بكارگيري مولد اضطراري برق برای تامین برق مردم

همكاري يكي از خودروسازان كشور در كاهش مصرف برق / از تغيير شيفت‌هاي كاري تا بكارگيري مولد اضطراري برق برای تامین برق مردم

به‌‎گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "مجيد حيدري" مدير انرژي ايران خودرو از همكاري اين گروه صنعتي با صنعت برق براي تامين برق مورد نياز شبكه در ساعات پيك خبر داد.
به گفته وی، اين گروه صنعتي شيفت‌هاي كاري خطوط توليد خود را در ساعات اوج بار تعطيل و به ديگر ساعات‌هايي كه مصرف برق پايين تر است، منتقل كرد.
حيدري با اشاره به اينکه اين تغيير شيفت در همه شركت‌هاي وابسته به ايران خودرو انجام شده است، خاطرنشان كرد: در كنار اين موضوع، با نصب تايمر روي دستگاه‌هاي سرمايشی، اين سيستم‌ها از ساعت 12 تا پايان ساعت پيك، خاموش مي‌شود.
مدير انرژي ايران خودرو خاطرنشان کرد: همچنين اين مجموعه صنعتي با راهاندازي مولد اضطراري به ظرفيت 14 مگاوات، برق توليدي آن را به شبكه تزريق مي‌كند.
حيدري ادامه داد: در عين حال تعطيلات تابستاني نيز از اواخر شهريور به اواخر تيرماه انتقال يافته تا در كاهش پيك شبكه كمك کند.
وي با اشاره به اين كه ديماند مصرفي اين گروه 60 مگاوات است، یادآور شد: با مجموع اقدامات صورت گرفته، 25 مگاوات از ديماند اين گروه كاهش يافته است.


لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات