راه اندازی طرح فروش آنلاین میوه و تره بار در ساری

راه اندازی طرح فروش آنلاین میوه و تره بار در ساری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، حمیدرضا فضل الله نژاد سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مرکز مازندران با اشاره به طرح فروش آنلاین میوه و تره بار در ساری، اظهار کرد: در این طرح که بصورت آنلاین قابل اجرا بوده و بدون صرف زمان و با کمترین هزینه به ارائه خدمت به شهروندان می‌پردازد.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت و اهتمام متخصصان سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات شهرداری ساری طراحی شده است افزود: شهروندان با نصب اپلیکیشن "ساری من" بر روی گوشی‌های همراه به ارائه سفارش و دریافت خدمات می‌پردازند و با توجه به ظرفیتی که فروشگاه‌های تحت نظارت سازمان در تأمین میوه و تره‌بار دارد، از این فروشگاه ها خرید نمایند.

فضل الله نژاد ادامه داد: رفاه شهروندان و دسترسی آسان به مایحتاج روزانه از جمله اهداف ما در اجرای این طرح است.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری گفت: ابزار اجرای این طرح هم‌اکنون در دسترس شهروندان ساروی قرار دارد و تمامی زیرساخت‌های آن به همت تلاش مجموعه شهرداری ساری فراهم آمده است.

وی افزود: در راستای خدمات مطلوب و مناسب به شهروندان، بهسازی و توسعه بازارهای تحت پوشش این سازمان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اجرای پروژه نیمه‌تمام فاز دوم توسعه بازار ملامجدالدین پس از 8 ماه توقف، فعالیتش آغاز شد .

فضل الله نژاد ادامه داد: گسترش این بازار باعرضه اجناس متنوع مسافران بیشتری را به خود جذب کرده و به همان اندازه در ارتقای کمی و کیفی بازار نیز تأثیرگذار خواهد بود.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ساری اظهار داشت: ضد عفونی بازارهای تحت پوشش، جلوگیری از سد معبر کانکس های فروشگاهی سازمان در سطح شهر نیز از دیگر فعالیت های یک ماه اخیر می باشد.

وی ادامه داد: نظارت بر برپایی بازارهای هفتگی با رعایت پروتکل های بهداشتی نیز مستمر در حال انجام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات