سازمان ها برای تعالی پیشبرداهداف شهرداری باید تعامل و همکاری های دوسویه لازم را داشته باشند

سازمان ها برای تعالی پیشبرداهداف شهرداری باید تعامل و همکاری های دوسویه لازم را داشته باشند

جلسه شورای معاونت خدمات شهری شهرداری با حضور مجید آقازاده شهردار ارومیه برگزار و و در خصوص مسائل مختلف خدمات شهری گفت و گو  و تبادل نظر شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  مجید آقازاده، شهردار ارومیه در جلسه شورای معاونت خدمات شهری،  سیاست های کاری را در مدیریت های تحول گرا عنوان و به رضایت شهروندان  در مدیریت های صحیح و قانونمند و بازدیدهای میدانی اشاره کرد.
وی تاکید کرد:   تمامی مدیران و پرسنل سازمانها وادارات باید وظایف سازمانی خودشان را به صورت جدّی اعمال کنند  و ادعاهای مدیریتی خودشان را به عرصه ظهور برسانندوهمچنین درمسائل کاری سازمانها بیشتر کنکاش کنند.
شهردار ارومیه ادامه داد:   تمامی سازمان ها برای تعالی پیشبرداهداف شهرداری باید تعامل و همکاری های دوسویه لازم را داشته باشند.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام عباسعلی مومن، رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری ارومیه شیونه نامه پیشنهادی مدیریت تشریفات شرعی واصول فنی مهندسی قطعات قبور سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری ارومیه را در ۲۴  ماده و ۱۷ تبصره ، که در جلسه هیئت مدیره به تصویب اعضاء رسیده بود قرائت کرد، و پس از بحث و بررسی واظهار نظر مدیران سازمانها و ادرات این طرح در نهایت از طرف شهردار ارومیه تایید شد.
درپایان مقرر شد  که برای تایید نهایی واجرایی شدن این شیوه نامه به شورای اسلامی شهر ارجاع داده شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات