دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران (لیست و آدرس)
ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک شهری به عنوان یک حرکت مثبت در زمینه کاهش مراجعات حضوری افراد به شهرداریها است که از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز کرده است. ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک شهری به کاربران این امکان را میدهد که بتوانند خدمات خود را به شکل سریعتر و موثرتری دریافت نمایند. شناخت وظایف دفاتر خدمات الکترونیک شهری به افراد جامعه کمک خواهد کرد تا بتوانند در یک بستر مناسب نیازیهای اداری خود را رفع کنند. خدمات این دفاتر بسیار گسترده است، از این رو کاربران میتوانند با شناخت بهتر وظایف دفاتر خدمات الکترونیک شهری در صورت نیاز به آنها جهت رفع مشکلات خود مراجعه کنند. اگر به عنوان یک فرد نیاز به استعلامهای مختلف در زمینه طرح تفصیلی، ثبت دارایی، آب، برق، مخابرات و خدمات استعلام نظام مهندسی و بانکی دارید میتوانید به دفاتر خدمات الکترونیک شهری مراجعه کنید. شهرداریها با ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک شهری ...
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری اخبار ساختمان
نظرات