پيام تبريك شهردار یزد به...

شهردار شهر میراث جهانی یزد طی پیامی به منتخبین مردم در دوره ششم، آرزوی توفیقات روز افزون در جهت شکوفایی و توسعه این شهر میراث جهانی را از خداوند متعال مسئلت داشت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - جمال الدین عزیزی طی پیامی به منتخبین مردم در دوره ششم، آرزوی توفیقات روز افزون در جهت شکوفایی و توسعه این شهر میراث جهانی را از خداوند متعال مسئلت داشت.

شهردار یزد در این پیام آورده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس بیکران به درگاه پروردگار منان که حضور با شکوه و چشمگیر ملت بزرگ ایران به ویژه مردم ولایی و همیشه در صحنه استان یزد در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، شکوه جاودانه‌ای را آفرید و برگ زرین دیگری بر افتخارات این سرزمین الهی، افزود.

اين حماسه سياسی بی نظير و اين حضور مقتدرانه نه تنها زمينه ساز اقتدار ملی و عقب نشينی دشمنان نظام و انقلاب بوده بلكه راهگشای توسعه و پيشرفت كشور و اعتمادسازی حداكثری ميان مردم و مسئولين خواهد بود.

اينجانب تبريك صميمانه خود را به شما منتخبين مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر یزد اعلام می دارم و اميدوارم در سايه هم افزايی و تعامل متقابل ميان خادمين مردم در نهاد شورا و شهرداری یزد، به سمت تحقق اهداف متصور در سند چشم انداز توسعه ايران گام بردارد.

استمرار موفقيت های شما را از درگاه حضرت حق خواستارم و اميدوارم شورای ششم یزد تسريع بخش روند عمران، آبادانی و پيشرفت شهری دارالعباده گردد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات