پیام تبریک شهردار ساری به منتخبان مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری

پیام تبریک شهردار ساری به منتخبان مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری

" هوالعزیز "

بدون تردید انتخابات مظهر شکوه و اقتدار ملتی است که جانانه پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و خون شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان وطن ایستاده‌اند و نخواهند گذاشت که قطره ای از این خون های پاک پایمال شود. صمیمانه از حضور پرشور همه هموطنان، خصوصاً مردم عزیز شهرم ساری، پای صندوق‌های رای در روز جمعه ۲۸ خرداد قدردانی می نمایم.

همچنین از همه کاندیداهای محترم، خصوصاً کاندیداهای شورای اسلامی شهر ساری که خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادند تا ضمن گرم‌تر شدن فضای انتخابات، قدمی در راه توسعه سیاسی کشور و توسعه همه جانبه ساری در آینده بردارند، تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم پس از این، در هر مقام و جایگاهی که هستند مورد تایید خداوند و نیز، موثر در پی پیشبرد امور شهرمان باشند.

سپس، ضمن تبریک به برگزیدگان مردم در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری که از چهره‌های خدوم هستند، امیدوارم به فضل الهی در آینده‌ای نزدیک و با شروع به کار شورای ششم، با نگاهی نو در مسیر جدید توسعه روز افزون ساری، شاهد رفاه و آسایش بیشتر ساروی ها باشیم.

در پایان، با تبریک مجدد به مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، رئیس جمهور منتخب و نیز منتخب مردم مازندران در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری بابت حماسه حضور فعال و آگاهانه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، امید دارم که با لطف و عنایت حضرت حق(جلّ‌وعلا)، مسیر پیشرفت کشورمان ایران و شهرمان ساری هر روز همواره‌تر از قبل شده و روزهای خوش، آرام و کم دغدغه‌تری برای ایرانیان عزیز و ساروی های گرانقدر آرزومندم.

جواد طالبی

شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات