برق ۹ دستگاه اداری و اجرایی پرمصرف مازندران قطع شد

برق ۹ دستگاه اداری و اجرایی پرمصرف مازندران قطع شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، "سید کاظم حسینی کارنامی" با اعلام این خبر افزود: طبق مصوبه هیات وزیران در تاریخ ۹ خرداد امسال، همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی موظف شدند که با رعایت معیارهای مصرف بهینه برق، نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند. بر همین اساس طبق پایش‌های انجام شده امروز برق ۹ دستگاه اجرایی و اداری استانی و شهرستانی در ساری تا اطلاع ثانوی قطع شد.
وی توضیح داد: مصرف برق ۵۰۶ دستگاه اداری و اجرایی در مناطق زیر پوشش این شرکت هر روز توسط ۲۶ اکیپ ستادی پایش می‌شود که در این پایش‌ها تا کنون تعدادی از دستگاه‌ها اخطار دریافت کردند و تعدادی دیگر شامل بانک‌ها، مجتمع توریستی، دانشگاه‌ها و ادارات کل استانی و شهرستانی نیز امروز مشمول قطع برق تا اطلاع ثانوی و زمان اصلاح روند مصرف شدند.
سرپرست شرکت توزیع برق مازندران گفت: در پایش‌های انجام شده اگر مشخص شود یک دستگاه اجرایی، اداری یا مجموعه‌هایی مانند بانک‌ها الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند و نسبت به کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق نسبت به سال گذشته اقدام نکرده باشند، ابتدا به آن‌ها اخطار داده می‌شود و در نوبت دوم نیز نسبت به قطع موقت برق تا زمان اصلاح وضعیت اقدام می‌شود. امروز نیز برق چهار مجموعه در حوزه برق جنوب ساری و پنج مشترک غیرخانگی و غیرصنعتی در حوزه برق شمال ساری قطع شد.
حسینی کارنامی افزود: با توجه به سیاست‌های ابلاغی از سوی توانیر و لزوم مدیریت بار مصرفی ادارات این پایش تا پایان پیک در سطوح مختلف انجام می‌پذیرد.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات