کشف و ضبط 116 دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز در قیروکارزین استان فارس

کشف و ضبط 116 دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز در قیروکارزین استان فارس

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، "احمدرضا خسروی" با اعلام این خبر گفت: این شرکت با هدف صیانت از حقوق مشترکان برق، جلوگیری از تضییع بیت المال، مدیریت مصرف بار و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته ناشی از افت ولتاژ در شبکه برق، مقابله با مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارزها در استان را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده که تاکنون به نتایج مطلوبی نیزدر این مسیر دست یافته‌ایم.
وی تاکید کرد: با افرادی که منازل، کارگاه‌ها، دامداری‌ها، چاه‌های کشاورزی و سایر اماکن تجاری، عمومی و اداری را به مراکز استخراج غیرقانونی رمز ارزها تبدیل کرده‌اند، مقابله جدی صورت خواهد گرفت.
این مقام مسئول یادآورشد: مالکینی که قصد اجاره  منزل، مغازه، کارگاه، دامداری، چاه‌ کشاورزی و سایر املاک خود را دارند، توجه داشته باشند در صورتی که مستاجر در ملک اجاره‌ای اقدام به نصب و استفاده از دستگاه‌های استخراج رمزارز غیرمجاز کند، علاوه براعمال جریمه‌های در نظر گرفته شده بر روی صورتحساب برق مصرفی اشتراک برق، تبعات قانونی این موضوع متوجه مالک انشعاب است.
خسروی تصریح کرد: با توجه به موثربودن گزارش‌های مردمی، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه "سمات" شرکت توانیر و ثبت گزارش یا ارسال پیامک به شرکت توزیع نیروی برق استان استخراج کنندگان غیرقانونی رمزارزها را اطلاع دهند و از پاداش میلیونی بهره‌مند شوند.


لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات