نمایشگاه آثار فاخر کتابت قرآن کریم افتتاح شد

نمایشگاه آثار فاخر کتابت قرآن کریم افتتاح شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جواد طالبی شهردار مرکز مازندران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فاخر کتابت قرآن کریم در بوستان ولایت ساری اظهار کرد: شهرداری در کنار برنامه‌های عمرانی به فعالیت‌های فرهنگی هم توجه ویژه دارد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار کتابت قرآن کریم توسط هنرمندان مازندرانی، افزود: این نمایشگاه عصاره هنر استادان بزرگی است که در این مسیر گام برداشته‌اند.

شهردار ساری با بیان اینکه در نشست با هنرمندان اعلام کردم از هر گونه برنامه در راستای توسعه شهر، بهره می‌بریم، گفت: برنامه‌های فرهنگی شهرداری ساری با تمرکز بر استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی شهر، اجرا می‌شود.

مشاور فرهنگی شهردار ساری در این مراسم با تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه یک نمونه از اقدامات فرهنگی شهرداری ساری است.

حجه الاسلام علوی با اشاره به اینکه باید صنعت گردشگری را در راستای زمینه سازی برای معرفی فرهنگ بومی و ایرانی جدی بگیریم، گفت: پارک اکو و سکوتپه در ادامه کارهای شهرداری ساری برای بسترسازی رویداد ۲۰۲۲ است.

وی با بیان اینکه از برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری استقبال می‌کنیم خاطرنشان کرد: هنر هنرمندان ساروی باید در دسترس مردم این شهر قرار گیرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری در این مراسم اظهار کرد: مفتخر هستیم تا در این روز مبارک نمایشگاه آثار کتابت قرآن کریم را افتتاح می‌کنیم.

سیامک حبیبی با اشاره به اینکه از ۱۸۰ اثر، 39 اثر به قسمت نمایشگاهی راه یافت، افزود: اکنون این نمایشگاه با آثار منتخب در اختیار شهروندان قرار دارد.

وی ادامه داد: تاکید شهردار ساری بر ارائه برنامه‌هایی با رویکرد توجه به رویداد ۲۰۲۲ است و تلاش ما در این زمینه است.

گفتنی است آثار رونمایی شده در این نمایشگاه، به مدت سه روز در بوستان ولایت در معرض دید شهروندان قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات