استفاده از همه ظرفیت‌ها در اجرای رویداد 2022

استفاده از همه ظرفیت‌ها در اجرای رویداد 2022

علیرضا حمیدی معاون خدمات شهری در جلسه برنامه‌ریزی شهرداری ساری در برگزاری رویداد ۲۰۲۲ اظهار کرد: ساری به عنوان پایتخت گردشگری اکو در سال ۲۰۲۲ انتخاب شده که کمیته شهر خلاق این رویداد بر عهده شهرداری ساری است.

وی افزود: خودمان را ملزم می‌دانیم بستر لازم برای برگزاری این رویداد و معرفی شهر ساری برای کشورهای عضو اکو فراهم کنیم.

معاون خدمات شهری شهردار ساری با اشاره به محوریت  سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در برگزاری رویداد 2022 گفت: نظر شهردار ساری بر مشارکت حداکثری در رویداد ۲۰۲۲ است و سازمان فرهنگی شهرداری ساری هم گام‌های موثری در برگزاری رویداد 2022 برداشته است. سازمان‌هایی که در برگزاری این رویداد نقش دارند با تمام تلاش، به میدان کار بیایند.

حمیدی با تاکید بر تعیین کمیته‌های مختلف در اجرای رویداد ۲۰۲۲ و مسئولیت شورای سیاستگذاری در این زمینه، تصریح کرد: دبیرخانه اختصاصی رویداد ۲۰۲۲ تعیین می‌کنیم که محل مراجعه عموم مردم و فعالان حوزه گردشگری خواهد بود.

وی با بیان اینکه چهار شهر خلاق در یونسکو ثبت شده است، گفت: در حوزه دمنوش‌ها و گیاهان دارویی ساری را به عنوان شهر خلاق معرفی شده و در این زمینه کار می‌کنیم؛ برای اینکه به عنوان  یکی از شهرهای خلاق ایران در یونسکو ثبت شویم باید جشنواره‌ها و برنامه‌هایی در این راستا اجرا شود.

این مسئول با بیان اینکه در برگزاری رویداد ۲۰۲۲ می‌توان با تکیه بر نیروهای داخلی شهرداری و در یک فراخوان، ایده‌های جذاب را اجرایی کنیم، اظهار کرد: با فرهنگ‌سازی در این زمینه می‌توان رویداد ۲۰۲۲ را به شکل موثری برگزار کرد؛ گردشگری صنعت مهمی در زمینه درآمد پایدار است که در بخش‌های مختلف ساری باید مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

حمیدی بر استفاده از ظرفیت داخلی کارکنان شهرداری و ایجاد بستر مشارکت برای شهروندان در برگزاری رویداد ۲۰۲۲ تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات