افزایش ۱۴ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "خلیل محمدی" مدیرعامل این نیروگاه با اعلام این خبر گفت: تلاشگران نیروگاه رامین با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند خود همواره در جهت تولید این انرژی حیاتی گام برداشته و با توجه به گرمای زودرس استان خوزستان و پیک مصرف برق نهایت تلاش خود را در جهت تولید برق مورد نیاز مردم به‌کار خواهیم گرفت تا شاهد فصلی توام با آسایش باشیم.
مدیرعامل نیروگاه رامین میزان تولید خرداد ماه این مجموعه را نیز 863 هزار و 683 مگاوات ساعت عنوان و از افزایش 14 درصدی این میزان تولید نسبت به خردادماه سال 99 خبر داد.
وی میزان تولید 3 ماهه نخست این نیروگاه در سال جاری را دو میلیون و 211 هزار و 964 مگاوات ساعت اعلام کرد که این میزان تولید 12 درصد بیش از میزان تولید 3 ماهه مشابه در سال 99 بوده است.
محمدی همچنین افزود: در حال حاضر از مجموع 6 واحد این نیروگاه، 5 واحد آن در مدار تولید برق هستند و واحد ششم که طبق برنامه دستورالعملی تحت تعمیرات اساسی قرار دارد آخرین روزهای تعمیراتی خود را می گذراند و انشالله طی روزهای آتی شاهد راه اندازی مجدد این واحد نیروگاهی و تقویت سطح تولید این مجموعه با حداکثر توان خواهیم بود.
وی همچنین متوسط تولید لحظه‌ای در خرداد ماه امسال را 240 مگاوات ذکر کرد. ضمن اینکه ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی در این ماه 3 هزار و 604 ساعت بوده است.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات