اجرای مصوبات شورای ترافیک در کمترین زمان توسط شهردار ساری

اجرای مصوبات شورای ترافیک در کمترین زمان توسط شهردار ساری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، عباسعلی رضایی فرماندار شهرستان ساری صبح یکشنبه در جلسه شورای ترافیک که با حضور جواد طالبی شهردار ساری، شهرداران مناطق و گوران رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری و اعضای شورای ترافیک شهرستان در محل فرمانداری ساری برگزار شد، با اشاره به عملیاتی شدن پروژه‌های ترافیکی، این مهم را از دغدغه‌های مهم شورای ترافیک مرکز استان عنوان کرد که طی چند هفته اخیر توسط شهرداری ساری اجراشده است.

وی با مهم برشمردن جلسه شورای ترافیک برای بررسی مشکلات و معضلات شهری حضور شهردار ساری در این جلسه به فال نیک گرفت و آن را نشان از دغدغه طالبی شهردار ساری نسبت یه شهر و شهروندان عنوان کرد.

رضایی بابیان اینکه هرگونه اقدام در حوزه ترافیک باید کارشناسی شده و بر اساس مصوبه شورای ترافیک انجام شود ضمن قدردانی از طالبی شهردار ساری یادآور شد: تمام مصوبات شورای ترافیک در کوتاه‌ترین زمان توسط شهردار ساری در مرکز استان اجرایی شده است.

فرماندار ساری تکمیل نصب دوربین ثبت تخلف سرعت را در شهر ساری ضروری دانست و ادامه داد: این دوربین‌ها در کنترل سرعت، افزایش ایمنی و جلوگیری از رفتارهای ناهنجار برخی رانندگان متخلف نقش مهمی دارند.

جواد طالبی شهردار ساری در ادامه این جلسه تداوم جدیت و برنامه‌ریزی در جهت خدمات‌رسانی به شهروندان و رفع معضلات شهری را رویکرد مهم مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: برآورده شدن انتظارات به‌حق مردم وظیفه اصلی و مأموریت مهم ما در مجموعه شهرداری ساری است.

وی به اجرای چندین پروژه اصلاح هندسی در سطح شهر ساری اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها باهدف بازگشایی گره ترافیکی، ساماندهی ترافیک، نظم‌بخشی به تردد وسایل نقلیه، کاهش تصادفات و تغییر مبلمان شهری به‌ویژه در تقاطع‌ها انجام شد.

شهردار ساری ادامه داد: چهارراه ابن شهرآشوب، چهارراه کوی سنگ خیابان شهدای محراب و چهارراه آزادی و ورودی بیمارستان شهید زارع ازجمله مناطقی است که پروژه اصلاح هندسی توسط این سازمان طراحی‌شده و امروز شاهدیم که این پروژه‌ها گره‌های ترافیکی را در این مناطق به حداقل رسانده است.

طالبی به اقدامات عمرانی در دست اجرای شهرداری ساری اشاره و ساخت پارک آموزش ترافیک را ازجمله فعالیت‌های عمرانی در مرکز استان برشمرد که باهدف آموزش رفتار ترافیک برای دانش آموزان در حال اجرا است.

شهردار ساری یادآور شد ساری در سال 2022 قرار است به پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو تبدیل شود تلاش می‌کنیم تا این شهر زمینه‌های لازم برای دست‌یابی به این میزبانی را فراهم آورد.

سرهنگ محمدرضا امیری به اجرای چندین پروژه اصلاح هندسی در شهر ساری اشاره و از طالبی شهردار ساری برای عملیاتی شدن این پروژه‌ها در مرکز استان قدردانی کرد.

وی افزود: شهرداری ساری با عملیات اصلاح هندسی و ایجاد رفیوژ در نقاط مهم شهر ساری در نظم بخشیدن به ترافیک شهری و تأمین ایمنی شهروندان گام‌های مؤثری برداشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ساری نقش و جایگاه مدیریت شهری را در عرصه‌های گوناگون خدمات شهری و اداره شهر مهم و حائز اهمیت برشمرد و گفت: همدلی و همکاری این دو نهاد می‌تواند خدمات‌رسانی را به مردم در حوزه مختلف ارتقاء دهد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات