تقدیر سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از اقدام های ارزشمند حفاظت محیط زیست استان اصفهان

تقدیر سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از اقدام های ارزشمند حفاظت محیط زیست استان اصفهان

تقدیر سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از اقدام های ارزشمند حفاظت محیط زیست استان اصفهان

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از تلاش ، اهتمام جدی و اقدام های ارزشمند مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.

به گزارش«پارما» سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فداء فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در این تقدیرنامه خطاب به دکتر ایرج حشمتی آورده است: توفیق خدمتگذاری در سازمان مقدس سپاه و بسیج ،موهبتی بزرگ است که به مجاهدان مؤمن و مخلص که نه به صرف خواست و اراده خویش بلکه با عنایت و مشیت الهی به این مدرسه عشق راه یافته اند، عطا گردیده است تا در دنیا از ثمرات پربرکت آن و در آخرت از فیض عظیم رضوان الهی سیراب گردند.

سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فداء در ادامه آورده است: لطافت و حلاوت بهره مندی از این موهبت گران با نعمت عظیم ولایت شریف علوی و فاطمی اکمال یافته و ما اکنون با زعامت رهبری الهی فرمانده معظم کل قوا می رویم تا با طلوع آخرین خورشید از سلاله پاکان شاهد حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر گیتی باشیم. انشاالله.

در ادامه این تقدیر نامه آمده است: همکاری جنابعالی با مجموعه سپاه و بسیج ستودنی و قابل تقدیر بوده و امید است اینگونه خدمات مورد توجه حضرت ولی عصر(عج) و نائب برحقشان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) قرار گرفته باشند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در پایان آورده است: اینجانب به مصداق نورانی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) " من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل" ضمن تبریک هفته محیط زیست از تلاش و اهتمام جدی و اقدام های ارزشمندتان تقدیر و تشکر نموده ، توفیق روز افزون شما و همکاران خدومتان را در آن مجموعه از حضرت حق مسئلت می نمایم.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات