نحوه ارسال کمک های مردمی برای اقدام ها و فعالیت های محیط زیستی در استان اصفهان
نحوه ارسال کمک های مردمی برای اقدام ها و فعالیت های محیط زیستی در استان اصفهان اعلام شد.
به گزارش«پارما» فیروزه سعادتی رئیس اداره آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست استان اصفهان در این باره اظهار داشت: صندوق ملی محیط زیست به منظور تسهیل در اخذ کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی در حوزه محیط زیست با استفاده از سامانه برخط “سداد” اقدام کرده است.
وی گفت: از طریق این سامانه متقاضیان ارسال کمک های مردمی در استان اصفهان و دیگر استانهای کشورمی توانند با انتخاب موارد مصرفی کمک های اهدایی خود در زمینه های: محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی(آبرسانی و تهیه علوفه برای وحوش) ، محیط زیست انسانی، کاهش آلودگی خاک و پسماند، تقلیل آلاینده های آب و تالاب ، تقلیل آلاینده های هوا و سایر موارد اقدام به پرداخت مبالغ مورد نظر خود در این زمینه نمایند.
صندوق ملی محیط زیست عطف به ماده 4 اساسنامه خود جهت متمرکز نمودن کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی در حوزه محیط زیست کشور با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نشان اعتماد ملی اقدام به راه اندازی این سامانه برخط کرده است.
شایان ذکر است کمک های اخذ شده برای اقدام ها و فعالیت های محیط زیستی هریک از استانها به تفکیک در صفحه کمک های این موسسه درج می شود.
متقاضیان برای پرداخت کمک های خود به پیوند زیر مراجعه کنند.
رئیس اداره آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست استان در ادامه اظهارداشت: همچنین افرادی که قصد کمک مستقیم به زیستگاه ها را دارند، به حوزه مشارکت های مردمی محیط زیست استان مراجعه کنند تا براساس نیازها راهنمایی شوند.
وی افزود: همه خیران، تشکل ها و سمن هایی که برای دریافت کمک های مردمی اقدام به اعلام شماره حساب در فضای مجازی می کنند باید مجوز های لازم را از فرمانداری ها بگیرند.
سعادتی با بیان اینکه دارا بودن مجوز رسمی برای تشکل های فعال در حوزه محیط زیست ضرروی است، تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه سه جانبه ای که امضا می شود شماره حساب های ارائه شده باید شفافیت داشته و به این موضوع اختصاص یابد.
وی گفت: ، همچنین همه هزینه ها و خرید ها با هماهنگی فرمانداری هر شهرستان و اداره کل حفاظت محیط زیست استان انجام می شود.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان
نظرات