مجموعه وسایل بازی خلاقانه در...

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد خبر داد: طراحی مجموعه بازی های خلاقانه جهت تقویت هوش هشتگانه، جهت اجرا در پارک غدیر و با هدف گروه سنی کودک، نوجوان و جوان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد - سید علیرضا رسولی با اعلام این خبر گفت: با توجه به پیشرفت روز افزون جهان، طراحی و ساخت وسایل بازی نیز باید به گونه ای هدفمند و رو به جلو حرکت کند که در این راستا سازمان سیما، منظر و فضای سبز گامی بزرگ در زمینه طراحی و ساخت و اجرای مجموعه های بازی خلاقانه برداشته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد افزود: بدین منظور جلسات مشترکی بین کارشناسان سازمان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز خلاقیت شهرداری و فناوری های نوین شهری و کارشناسان اداره کل استاندارد یزد در خصوص طراحی و ساخت مجموعه بازی هدفمند برای گروه سنی کودک، نوجوان و جوان برگزار و موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی گفت: مجموعه بازی خلاقانه بر اساس نظریه هوش های هشتگانه گاردنر( 1-هوش موسیقیایی2- هوش تصویری و فضایی 3-هوش کلامی و زبانی 4-هوش منطقی و ریاضی 5-هوش اندامی، جنبشی 6- هوش درون فردی 7-هوش بین فردی 8-هوش طبیعت گرا) طراحی می گردد که هم در تشویق کودکان به یادگیری و هم در سرعت یادگیری و کسب موفقیت آنها نقش مهمی ایفا کند.

رسولی افزود: مجموعه بازی فوق جهت اجرا در پارک غدیر و با هدف گروه سنی کودک، نوجوان و جوان با فرم های خاص و جذاب در دستور کار طراحی قرار دارد که در آینده نزدیک ساخته و در پارک مذکور نصب و در ادامه در چهار مکان در سایر مناطق پس از طی مراحل مقدماتی اجرایی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات