مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز در محمدشهر

مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز در محمدشهر

http://www.bananews.ir/شهردار محمدشهر کرج گفت: پرونده مربوط به طرح جامع محمدشهر در سازمان مسکن و شهرسازی سیر قانونی خود را طی می‌کند که به زودی ابلاغ می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) قباد نعمتی در گفت ‌وگو با ایسنا روند رسیدگی به امور کمیسیون ماده ۱۰۰ را برای مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز در محمدشهر را مثبت دانست و گفت: در صورت ابلاغ طرح جامع شهر محمدشهر مشکلات این شهر تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد.

وی روند ساخت وسازهای غیرمجاز در محمدشهر را پدیده شومی برشمرد که کنترل و نظارت واقعی آن مستلزم همکاری همه مسوولان است.

شهردار محمدشهر کرج افزود: ما به عنوان شهرداری به وظایف خود در امور فرهنگی عمل می‌کنیم، اما به علت عدم فرهنگ‌سازی و بروز برخی مشکلات در امور فرهنگی به نتیجه مطلوبی نمی‌رسیم؛ از این‌رو باید آموزش‌های شهروندی در این شهر افزایش یابد.

نعمتی در خصوص مشکلات فرهنگی محمدشهر اظهار کرد: با بودجه۳۰۰ میلیون تومانی نمی‌توان آموزش شهروندی و سایر امور مربوط به مدیریت شهری را در محمدشهر انجام داد و این امر توجه ویژه مسوولان را می‌طلبد.

وی افزایش بودجه شهرداری این شهر برای اجرایی شدن امور مدیریت شهری در محمدشهر را خواستار شد و همچنین با اشاره به مشکل ورودی محمدشهر بیان کرد: تاکنون مبلغ سه میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان برای اصلاح هندسی این ورودی تخصیص یافته است و این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

نعمتی در پایان از اختصاص۵۰۰ میلیون تومان دیگر از سوی شورای محمدشهر برای اتمام هرچه سریع‌تر این پروژه و رفاه حال شهروندان خبر داد.

 

 

    نظرات