پایدار شدن وضعیت شبکه برق در محدوده توزیع برق شیراز/ تلاش برای کاهش خاموشی‌ها ادامه دارد

پایدار شدن وضعیت شبکه برق در محدوده توزیع برق شیراز/ تلاش برای کاهش خاموشی‌ها ادامه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علی مولودیان" با اشاره به جلسه‌ای که در فرمانداری شیراز با موضوع بررسی وضعیت برق و راهکارهای مدیریت مصرف برق ادارات برگزار شد، گفت: خوشبختانه با مجموعه اقدامات مدیریتی اجرا شده از سوی وزارت نیرو و با همکاری خوب مشترکان بخش کشاورزی ‌صنعتی و همراهی مشترکان خانگی وتجاری، خوشبختاته وضعیت شبکه در محدوده عملکرد این شرکت پایدار است.
مولودیان با بیان اینکه تمام تلاش شرکت توزیع نیروی برق شیراز، تامین برق مطمئن و پایدار برای شهروندان است، افزود: این مهم نیازمند همدلی و همراهی همه مشترکان در بخش‌های مختلف و البته همراهی و همیاری دستگاه‌ها و دستاگاه‌های دولتی و نیمه دولتی است.
قائم مقام شرکت توزیع برق شیراز با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه فرمانداری شیراز، گفت: در آن جلسه فرماندار شیراز بر لزوم فعال‌‎سازی گشت‌های ویژه نظارت بر مصرف برق در دستگاه‌های دولتی این شهرستان تاکید و خاطرنشان کرد: این گشت‌ها باید پایش خود را آغاز کرده و ادارات پر مصرف را شناسایی کنند. در گام اول تذکر داده و در گام بعدی سازمان‌های متخلف را به فرمانداری معرفی شوند.
مولودیان همچنین از تعیین ضرب العجل توسط فرماندار شهرستان شیراز برای بررسی روند مصرف برق در دستگاه‌های دولتی این شهرستان و تعیین موارد مصرف غیربهینه و بالا، خبر داد و گفت: در این جلسه بر ضرورت تامین دیزل ژنراتور توسط دستگاه‌های دولتی نیز تاکید شد.
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق شیراز خاطرنشان کرد: از سوی فرمانداری استفاده از ظرفیت تخصصی شرکت توزیع برق برای مشاوره و رفع نواقص احتمالی تجهیزات تامین برق اضطراری دستگاه‌های دولتی مورد تاکید قرار گرفت و اعلام شد که دستگاه‌های دولتی برای تامین سوخت ژنراتورهای خود، با فرمانداری هماهنگ کنند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات