انجام مطالعات میدانی راه ها و باند فرودگاه های کشور به روش نفوذ دینامیکی مخروط(DCP) / استفاده از این تکنولوژی در مطالعه بهسازی پروژه‌های آزاد راه قزوین– رشت،  کرمانشاه– کنگاور و معابر شهر همدان/ توانایی و تخصص شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در خدمت توسعه و ارتقا کیفیت باند فرودگاه‌های کشور

انجام مطالعات میدانی راه ها و باند فرودگاه های کشور به روش نفوذ دینامیکی مخروط(DCP) / استفاده از این تکنولوژی در مطالعه بهسازی پروژه‌های آزاد راه قزوین– رشت،  کرمانشاه– کنگاور و معابر شهر همدان/ توانایی و تخصص شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در خدمت توسعه و ارتقا کیفیت باند فرودگاه‌های کشور

، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در تشریح این توانمندی و قابلیت در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: مطالعات ژئوتکنیکی باندهای پرواز به سبک سنتی، بدلیل تعدد عملیات پروازی هواپیماها در ساعات مختلف شبانه‌روز، همواره محدودیت‌هایی را از نظر تعداد و موقعیت حفر چاهک‌های دستی مطالعاتی، مدت زمان انجام آزمایش‌ها و پر کردن محل چاهک‌ها (به دلیل ابعاد و حجم زیاد گمانه‌های دستی) به دنبال دارد.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات