زمان بندی روند اداری امورات حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری ساری
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، در راستای تکریم ارباب رجوع، شفاف سازی روند مراحل اداری و نیز راهنمایی مراجعان گرامی در امورات حوزه معاونت شهرسازی و معماری، مراحل زمان بندی روند اداری خدمات گوناگون این معاونت به شرح ذیل اعلام می گردد:
پروانه:
- از زمان ثبت درخواست تا صدور فرم ضوابط : 3 روز
- از زمان ارائه خروجی نظام مهندسی به شرط تسویه حساب مالی و ارائه برگه بیمه تامین اجتماعی تا صدور پروانه : 7 روز
پایانکار:
از زمان ثبت درخواست تا صدور پایانکار به شروط ذیل : 7 روز
- تسویه حساب کامل مالی
- عدم وجود تخلف ساختمانی
- ارائه استاندار آسانسور در صورت وجود آن
- ارائه گواهی اتمام عملیات ساختمانی توسط ناظرین
- اتمام عملیات ساختمان
نقل و انتقال و پاسخ بانک و ادارات:
از زمان ثبت درخواست تا پاسخ استعلام مورد نظر در صورت عدم وجود تخلف نسبت به آخرین مجوز : 2 روز
- در صورت وجود تخلف مجدداً پرونده در کمیسیون ماده صد قانون شهرداری ها مطرح و حداکثر ظرف مدت یک هفته تخلف مذکور به دفترخانه اعلام می گردد.
استعلام دستگاه های حفاری :
در حوزه شهرسازی ظرف مدت 2 روز پس از ثبت درخواست، پرونده به واحد حفاری ارجاع داده شود. در صورت احراز تخلف ، همزمان گزارش به کمیسیون ماده صد قانون شهرداری ها ارجاع می گردد.
گواهی عدم خلاف :
پس از ثبت درخواست مالک و تسویه حساب، کلیه مطالبات شهرداری (جرایم و عوارض) ظرف مدت 2 روز گواهی عدم خلاف صادر خواهد شد.
درخواست شروع عملیات ساختمانی:
پس از درخواست مالک و ارائه فرم شروع عملیات ساختمان توسط مهندس ناظر، ظرف مدت 1 روز کاری به اداره راهنمایی و رانندگی، شروع عملیات ساختمانی اعلام می گردد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری
نظرات