زمان بندی روند اداری امورات حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری ساری

زمان بندی روند اداری امورات حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری ساری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، در راستای تکریم ارباب رجوع، شفاف سازی روند مراحل اداری و نیز راهنمایی مراجعان گرامی در امورات حوزه معاونت شهرسازی و معماری، مراحل زمان بندی روند اداری خدمات گوناگون این معاونت به شرح ذیل اعلام می گردد:

پروانه:

  • از زمان ثبت درخواست تا صدور فرم ضوابط : 3 روز
  • از زمان ارائه خروجی نظام مهندسی به شرط تسویه حساب مالی و ارائه برگه بیمه تامین اجتماعی تا صدور پروانه : 7 روز

پایانکار:

از زمان ثبت درخواست تا صدور پایانکار به شروط ذیل : 7 روز

  • تسویه حساب کامل مالی
  • عدم وجود تخلف ساختمانی
  • ارائه استاندار آسانسور در صورت وجود آن
  • ارائه گواهی اتمام عملیات ساختمانی توسط ناظرین
  • اتمام عملیات ساختمان

نقل و انتقال و پاسخ بانک و ادارات:

از زمان ثبت درخواست تا پاسخ استعلام مورد نظر در صورت عدم وجود تخلف نسبت به آخرین مجوز : 2 روز

  • در صورت وجود تخلف مجدداً پرونده در کمیسیون ماده صد قانون شهرداری ها مطرح و حداکثر ظرف مدت یک هفته تخلف مذکور به دفترخانه اعلام می گردد.

استعلام دستگاه های حفاری :

در حوزه شهرسازی ظرف مدت 2 روز پس از ثبت درخواست،  پرونده به واحد حفاری ارجاع داده شود. در صورت احراز تخلف ، همزمان گزارش به کمیسیون ماده صد قانون شهرداری ها ارجاع می گردد.

گواهی عدم خلاف :

پس از ثبت درخواست مالک و تسویه حساب، کلیه مطالبات شهرداری (جرایم و عوارض) ظرف مدت 2 روز گواهی عدم خلاف صادر خواهد شد.

درخواست شروع عملیات ساختمانی:

پس از درخواست مالک و ارائه فرم شروع عملیات ساختمان توسط مهندس ناظر، ظرف مدت 1 روز کاری به اداره راهنمایی و رانندگی، شروع عملیات ساختمانی اعلام می گردد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات