اثر پذیری ۷ تا ۱۰ درصدی یک پروژه ساختمانی بر سود یک شرکت

اثر پذیری ۷ تا ۱۰ درصدی یک پروژه ساختمانی بر سود یک شرکت

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت بورسی بین المللی توسعه ساختمان با اعلام بهره برداری فروردین ۹۱ یک پروژه ساختمانی در کیش، از اثر پذیری ۷ تا ۱۰ درصدی این پروژه بر سودآوری شرکت خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدرضا فهمی در جمع خبرنگاران حوزه بازار سرمایه در رابطه با مختصات پروژه ویلاهای کیش رویای زندگی گفت: مساحت این پروژه ۸۳ هزار مترمربع است که با شراکت ۵۰ درصدی سازمان منطقه آزاد کیش درحال انجام است.بدین ترتیب که زمین این پروژه متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش بوده و ساخت آن توسط یکی از زیرمجموعه های بین المللی توسعه ساختمان بنام شرکت کیش رویای زندگی صورت گرفته است.

وی میزان سرمایه گذاری در این پروژه را ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: میزان فروش پیش بینی شده برای این بخش ۱۷۵ میلیارد تومان است.در این میان سود کل پروژه ۵۵ میلیارد تومان پیش بینی شده که حدود ۷ تا ۱۰ درصد بر سود هر سهم شرکت توسعه ساختمان اثر می گذارد. همچنین با توجه به مالکیت ۹۰ درصدی سرمایه گذاری از بین المللی توسعه ساختمان، اثر این سود به سرمایه گذاری غدیر هم منتقل خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول پروژه فوق شامل ۵ برج ۱۸ طبقه و ۲۷ بلوک ویلایی است که مساحت هر طبقه از برج ها ۱۱۵۰ متر مربع و مساحت هر بلوک ویلایی۶۰۰ متر مربع است.

فهمی درباره زمان بهره برداری از این پروژه ساختمانی هم گفت: پیش بینی می شود ساختمان های ویلایی تا پایان فروردین ۹۱ برای فروش آماده شوند. برج ها نیز ۱۸ ماه دیگر آماده تحویل خواهند شد. با وجود داشتن چند مشتری مهم که تقاضای خرید با قیمت های مناسبی را اعلام کرده اند ، به دنبال پیش فروش واحد ها نیستیم و پس از اتمام مراحل ساخت با استخراج قیمت مناسب برنامه فروش اعلام خواهد شد.

وی درخاتمه ساخت مجتمع تجاری در بلاروس ، آفریقای جنوبی و پروژه های شهرک سازی در باغمیشه تبریز را از دیگر از فعالیت های شرکت بین المللی توسعه ساختمان اعلام کرد.

 

    نظرات