راه اندازی سیستم اتوماسیون پیگیری نامه ها و مکاتبات شهرداری ساری
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، علی اصغر اباذری رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مرکز مازندران با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع و تسریع در پیگیری نامه ها و درخواست های وارده از سوی شهروندان به مجموعه شهرداری گفت: با تاکید جواد طالبی شهردار ساری، سیستم اتوماسیون پیگیری نامه ها و مکاتبات شهرداری تکمیل و راه اندازی شد و از این پس، کلیه درخواست ها و نامه ها فقط از این طریق به مدیران و کارشناسان شهرداری ارجاع خواهد شد.
وی افزود: نامه های وارده ابتدا در دبیرخانه شهرداری ثبت و کد پیگیری و شماره سریال به ارباب رجوع پیامک می شود و مراجعین محترم می توانند با استفاده از قسمت پیگیری نامه در سایت شهرداری ساری ،با وارد کردن این کدها ، روند گردش کار اداری درخواست خود را مشاهده کنند.
اباذری ادامه داد: از این پس، نامه ها فقط از طریق سیستم اتوماسیون در چرخه اداری قرار گرفته و قابل پیگیری خواهد بود.
رییس سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات شهرداری ساری اظهار داشت: استفاده از سیستم اتوماسیون، صرفه جویی در وقت، کاهش هزینه های جاری و جلوگیری از تخلفات اداری را در پی دارد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری
نظرات