راه اندازی سیستم اتوماسیون پیگیری نامه ها و مکاتبات شهرداری ساری

راه اندازی سیستم اتوماسیون پیگیری نامه ها و مکاتبات شهرداری ساری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، علی اصغر اباذری رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مرکز مازندران با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع و تسریع در پیگیری نامه ها و درخواست های وارده از سوی شهروندان به مجموعه شهرداری گفت: با تاکید جواد طالبی شهردار ساری، سیستم اتوماسیون پیگیری نامه ها و مکاتبات شهرداری تکمیل و راه اندازی شد و از این پس، کلیه درخواست ها و نامه ها فقط از این طریق به مدیران و کارشناسان شهرداری ارجاع خواهد شد.

وی افزود: نامه های وارده ابتدا در دبیرخانه شهرداری ثبت و کد پیگیری و شماره سریال به ارباب رجوع پیامک می شود و مراجعین محترم می توانند با استفاده از قسمت پیگیری نامه در سایت شهرداری ساری ،با وارد کردن این کدها ، روند گردش کار اداری درخواست خود را مشاهده کنند.

اباذری ادامه داد: از این پس، نامه ها فقط از طریق سیستم اتوماسیون در چرخه اداری قرار گرفته و قابل پیگیری خواهد بود.

رییس سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات شهرداری ساری اظهار داشت: استفاده از سیستم اتوماسیون، صرفه جویی در وقت، کاهش هزینه های جاری و جلوگیری از تخلفات اداری را در پی دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات