ساری ۲۰۲۲ یک رویداد موثر برای سراسر مازندران است/همه باید در این رویداد سهیم باشند

ساری ۲۰۲۲ یک رویداد موثر برای سراسر مازندران است/همه باید در این رویداد سهیم باشند

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در جلسه ساری پایتخت گردشگری ۲۰۲۲ کشورهای عضو اکو با عنوان اینکه این رویداد در این دوره مدیریتی مطالعه و دیده و به این موضوع مهم توجه جدی شده است که نباید بسادگی فراموش شود، خاطرنشان کرد: کسب این عنوان دراجلاس تاجیکستان اقدام ساده ای نبوده است که این مهم در ۳ سال اخیر عملیاتی شده است.

حسین زادگان گفت: در رویداد ساری میراث و داشته های کل استان مورد نظر است که محوریت این رویداد مهم ساری، مرکز استان مازندران خواهد بود.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره ها، دعوت از کشورهای مختلف در حوزه فرهنگی، علمی و اقتصادی می تواند منجر به اقدامات قابل توجهی در برجسته سازی رویداد ساری پایتخت کشورهای ۲۰۲۲ شود و هیچ موضوع حاشیه ای نباید ما را از اهداف مان غافل کند.

نماینده عالی دولت در استان مازندران با اشاره به اینکه رویداد ساری ۲۰۲۲ پایتخت گردشگری کشورهای اکو یک اقدام نمادین است، افزود: هدف این است توجه کشورهای منطقه را به یک استان و شهرهای مختلف و ظرفیت ها و مزیت های موجود جلب کنیم و این مهم موجب تقویت شناخت مردم و ظرفیت های موجود در حوزه های مختلف می گردد.

وی اظهار کرد: آنچه که باعث عقب ماندگی استان شده است مطرح کردن مسائل منطقه ای و بخشی نگری می باشد هر چند بعنوان نماینده عالی دولت در استان همیشه بر مازندران یکپارچه تاکید کرده ایم.

وی یادآور شد: ساری پایتخت اداری استان است و باید بپذیریم برجسته سازی مرکز استان، عامل توسعه و محرک پیشرفت تمامی نقاط استان می شود و بسترفضای مجازی با توجه به قابلیت های گسترده و همچنین با کمک صدا و سیما می تواند در برگزاری با شکوه این رویداد کمک شایانی نماید.

استاندار، بیان داشت: همه ی کمیته ها و دستگاه ها موظف هستند با تعریف برنامه منطبق بر شرایط کرونایی موجود، وارد کار عملیاتی شوند.

حسین زادگان، ابراز کرد: این رویداد یک اتفاق کاملا برد - برد محسوب می شود؛ زیرا موجب تحرک برای رفع نواقص برای میزبانی از گردشگران می شود.پس مخالفان این رویداد حرفشان فاقد مبنای کارشناسی و مردمی است.

نماینده عالی دولت در استان، افزود: وقتی میهمان داشته باشید و عنوان پایتخت گردشگری را کسب کنیی سعی می کنید تا میزبانی آبرومندی رقم بخورد.پس به جای حاشیه سازی کمک کنیم تا پایتخت خوبی باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات